Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

22 årig jomfru med ondt i testiklerne under intime handling

Redigeret 5 november, 2010, 11:51 i Mandlige sexproblemer
Hej Net doktor forum. Jeg er en ung fyr på 22, som er jomfru. Jomfru er nok grundet flere ting, men ihvertifald også det problem som jeg skriver herind for at få hjælp til.

Problemer ligger i, at når jeg bliver intim med en pige, så får jeg rigtig ondt i mine testikler. Dette kan også påvirke at jeg får ondt i maven. Det opstår typisk lidt når jeg ligger og kysser eller kæler med en pige. Det er ligesom det kommer "snigende". Testiklerne bliver ømme, og pungen rød. Føles lidt som at havde blevet sparket i skridtet. Dette påvirker også, at jeg ikke kan opretholde en erektion (hvilke måske også kunne skyldes jomfru tingen). Smerten forsvinder langsomt hen af dagen efter (hvis vi har kælet dagen før om aftenen) og er normalt væk om aftenen dagen efter. Jeg har forsøgt at onanere inden hun kom over, for måske at "lette" trykket. Det hjælper en smule, men ikke meget. Jeg har ingen ide om problemet er fysisk eller psykisk, men da problemet er ikke-eksisterende når jeg onanere eller får erektion når jeg er alene, så virker psykisk som en større sandsynlighed. Det har du nok mere forstand på end jeg :). Erektion er ligeledes intet problem når jeg er alene.

Jeg er heldigvis sammen med en forstående kæreste i øjeblikket, men forståelse går kun så langt.

Som sagt så kommer det når jeg er intim (med piger, ikke alene). Det er en konstant smerte, testiklerne bliver ømme, pungen bliver rød. Der kan også opstå ondt i maven eller "følelsen af luft i maven". Det forsvinder hen af dagen, dagen efter og er normalt væk om aftenen.

Håber i kan hjælpe, da det er ved at blive en smule irriterende.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej, jeg har prøvet præcis samme ting op til mange gange.. det er ikke specielt rart!

    "Fænomenet" hedder Blue Balls, og kommer ved ophidselse uden efterfølgende udløsning!

    Der er kun 2 måder at slippe af med dette på, enten at have sex med en pige og komme under samlejen, eller tage en smut på toilettet og tage en spiller!
    Det er dog ikke rart at onanere når man har smerten i klunkerne, men det er sku det eneste der virker!

    Håber du kan bruge dette svar :)
Log in eller Registrér for at kommentere.