Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

mens.?

Redigeret 9 september, 2010, 08:06 i Samliv
Hej,

Jeg har ikke været på p-piller i 10 måneder, det er kommet hver gang regelmæssigt, der har været en gang det er kommet en dag senere. nu vil jeg så høre, da jeg stadig ikke har fået det denne gang, om det kan være de smertestillende piller jeg spiser lige nu der kan have noget at gøre med den ikke er kommet endnu. er gået 4 dage over tid, synes du jeg skal tage en test eller bare vente? er i et fast forhold, men som man siger han skyder med "løst krudt" :/ så burde ikke være gravid? men man kan jo aldrig vide? :/

men altså ville bare høre om de piller dolol og gemadol har noget at gøre med det? og om jeg skal tage en test eller ej?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg kan ikke udtale mig om den medicin, du tager, men hvis medicinen påvirker menstruationen, bør det bestemt stå i indlægssedlen, så læs den, eller spørg din læge.

    Jeg ved ikke helt, hvad der menes med, at din kæreste "skyder med løst krudt"? Er han undersøgt og erklæret totalt steril, og har han med sikkerhed fået at vide, at han er ude af stand til at producere levende sædceller? Eller er det fordi han er blevet steriliseret, og efterfølgende har fået undersøgt at denne sterilisation er 100% effektiv?

    Ellers er graviditet da i alle højeste grad en mulighed.
Log in eller Registrér for at kommentere.