Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

psoriasis

hej jeg er en mand på 23 år, og jeg lider voldsom af psoriasis og har haft det i 10 år til næste år. Det sted der allermest er værst er i hovedbunden og så neglene, er der nogle der har nogle gode råd mod hårbunds psoriasis jeg har næsten prøvet alt men intet virker.

med venlig hilsen jakob

Kommentarer

  • Indstillinger
    det bedste jeg har prøvet er Diprolen, jeg bruger det i hovedbunden og kroppen 2 gange om dagen, OG DET VIRKER.
    jeg har næsten ikke noget på kroppen mere samt hovedbunden.
    men det er vigtigt at påføre det mindst 1 gang om dagen.

    hvis det er rigtig slemt så 2 gange om dagen , og så vaske håret dagen efter grundigt og smøre igen o.s.v. bliv ved for det virker i sidste ende.
  • Indstillinger
    Jeg har haft pustulosis palmo plantaris siden august 2009.
    Har fået buggistråler, medicin ( Neotigason 10 og 25 mg. daglig), og brugt en masse dermovat salve.
    Der er stadig en masse -løs hud og "ingen negle" de er faldet af på både fødder og hænder....
    Droppede medicinen for 4 uger siden p.g.a. hårtab, men så blev det da MEGET værre :-(
    Tar igen medicinen og er nervøs for hvad hudlægen siger den 30. september.
    Det er stadig meget slemt. Skifter hud på alle fingre og alle tæer samt fødder.
    Efterlyser personer der har det på samme måde. Altså ppp på hænder og fødder.
    Jeg HAR været ryger i mange år men stoppede december 2009 og har desuden været sygemeldt med stress fra juni 2009 til september 2009 og igen fra jan 2010 til marts 2010.
  • Indstillinger
    hej jeg har også været hele møllen igennem kurrejser,læsø,div cremer og tjærrebade, for noget tid siden fandt min hustru en artikkel i Q omkring noget lerbehandling, og for et par uger siden så jeg det igen i psoriasisbladet, og har nu prøvet den i godt en måned, og indtil videre er det super godt, mine sår er halveret og jeg har næsten ingen kløe, indtil nu har jeg gået på deres klinik magnolia i kbh men nu har jeg fået hjemme sæt til behandling hjemme det kan vist også købes på nettet psoriasiswrap venligst morten
  • Indstillinger
    hej

    Jeg har haft psoriasis i 46 år og har prøvet alt,men jeg har haft megen glæde af at smøre min hovedbund ind med en fugtigheds creme uden parfume fra matas om aftenen når jeg går i seng,så løsner skellene sig og jeg reder det af om morgenen,og kan derefter vaske håret,det er en nem og god måde...hilsen Ketty
Log in eller Registrér for at kommentere.