Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

HJÆLP MIG!

Redigeret 22 september, 2010, 15:07 i Åben debat om kønssygdomme
Hej jeg er en dreng på 14, her er min historie..
Igår var jeg på vej til fest, jeg blev kørt af en ven, det tager ca. en halv time og køre, og hele vejen gjorde min pik mega nas og kløede mega meget, da vi var fremme kiggede jeg lige på den fordi det gjorde mega ondt, så havde jeg en sort prik på pikhovedet, jeg tænkte det bare var "skidt" men da det sad fast blev jeg lidt bekymret..
nå, så festede vi til kl 5, hjem i seng og da jeg vågnede i morges, var der 2 sorte prikker mere :S hvad kan det være ?
Hjælp!
Kan det være en kønssygdom?!!??

Kommentarer

• Hej
    Hvis du har haft ubeskyttet sex, så kan det godt være en kønssygdom ja. Hvis det ikke går væk inden for de næste par dage, synes jeg du skal gå til lægen med det. Det kan være kønsvorter, og jo hurtigere man får opdaget dem, jo nemmere er det at få behandlet.
    Nu ved jeg ikke om du er seksuel aktiv, for hvis du ikke er det, så kan det umuligt være en kønssygdom. (mange er i tvivl, så skriver det lige for en sikkerheds skyld)
    Håber du får løst problemet :)
  • Hej.

Er det muligt at du kan sige lidt mere omkring hvad størrelse disse "pletter" er, hvor de sidder på penis-hovedet, om du er seksuelt aktiv, om du har brugt kondom/ikke har, om du bruger intim-sæbe til at vaske dig med, hvor kløen specielt opstod, osv?

-Hvis disse pletter er på forhuden, kan det sagtens "bare" være en blodansamling, dvs. en slags "blåt mærke", grundet stress af hudens blodkar, hvorefter de brister, og bliver til en plamage, der muligvis kunne ligne nogle "pletter".

Hvis de da sidder på selve hovedet, og hvis det er nogle små knopper, er det højst sandsynligt bare talgknopper, som er ganske almindeligt.

For en sikkerhedsskyld, vil jeg varmt anbefale, at du tager forbi din læge med problemet.. (hvis du er for genert til det, findes der en masse kønssygdoms-klinikker i hovedstadsområdet, med fuld anonymitet -søg på google for specifikke adresser)
Log in eller Registrér for at kommentere.