Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Underlig menstruation

Redigeret 5 september, 2010, 08:46 i PMS og menstruation
Hej alle

Jeg plejer at have normalt menstruation, men her i sidste måned og nu også denne gang har jeg haft umormal mens.

Det har været lidt blod, har kun gået med trusseindlæg, brun/rød blod, og grumset.

Jeg tænkte første gang det måske bare var underligt denne ene gang, men nu har jeg fået det igen for anden gang.

Har nogle af jer haft det sådan før??

Kommentarer

• Hej Mille.

Jeg har prøvet det et par gange før.
    Men det skal nævnes at jeg har enten været på p-piller eller haft p-stav.

Det var f.eks en meget underligt menstruation jeg fik i starten af min p-stav.
    Jeg har oplevet nogle få gange hvor jeg skulle ind i min menstruation´s cyklus at det var plet-blødning og ikke ral missigt. Det gik dog over efter to gange, og det var kun på grund af bivirkninger og min krop lige skulle vende sig til de hormon-stoffer der er i p-piller/p-stav.

Men jeg syntes at du burde enten spørger din egen læge tilråd´s eller spørger her inde. Læse meget om menstruation da der ligger mange debatter og tema´er om kvindens menstruation inde på internettet.

Hvis du bliver helt ude af dig selv og bare gerne vil snakke med nogen om det, er der jo sandsynligvis en masse kvinder i dit liv som kan hjælpe og evt.. Berolige dig. Sexlinjen har du også mulighed for at kunne kontakte.
    Der er også steder som ungekontakten (Århus) og Tigergården (Odense) Som har mange erfaringer inde for dette og mange andre områder der omhandler seksualitet.

Håber at mit svar kunne hjælpe en smule.
    Hilsen Cecilie
  • Mange tak for svar (: Det hjalp lidt

Jeg vil prøve at se om det måske, som dig, bare går over efter nogle få gange.
    Er nemlig lige kommet ind i et helt nyt miljø, så det kunne måske være noget med homonerne. (:
Log in eller Registrér for at kommentere.