Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Min datter på 13 år ligger op til sex på messager...

Redigeret 2 juni, 2016, 09:01 i Teenagere
Jeg har en datter på 13 år, som jeg mente jeg kunne stole på. Jeg har tjekket pcen, i et par mdr... For at finde ud af hvad hun fik tiden til at gå med.... Jeg er meget rystet: Min datter har tilbudt sex til 8 drenge , samt lagt op til masse ved de drenge. Men jeg kunne se ud fra det hun skrev, at når en dreng ville mødes med hende , fandt hun på at skrive en masse løgne om hvorfor hun ikke lige kunne komme.. Jeg har taget en meget stor snak med hende om det.. Hun har fået en mdr stugerest, samt hun ikke må komme på nettet den mdr... og skal komme lige hjem efter skole... jeg har brug for nogle gode råd. mvh mor...

Kommentarer

  • Indstillinger
    Har du taget en lang snak med hende om sex? Det gjorde min fars kæreste med mig da jeg var 12 :) Rigtig god idé. . .


    Og problemet med msn . . . Piger på vores alder gør det for sjov :) Nogle af os får et "kick" af det,, men det er aldrig seriøst det de skriver.



    Ville gerne kunne skrive mere men der er ikke rigtig noget jeg kan komme i tanker om - ikke andet end at hun er en tøs på 13 som opfører sig som en vild og uansvarlig teenager som jeg gjorde indtil at jeg fandt den rigtige fyr som fik mig på plads :)
    (Og det skal ikke forstås som om at jeg siger at du er en uansvarlig mor)
  • Indstillinger
    Uuuh jeg synes det er en meget dårlig ide og straffe hende.. Straf har gjort mig mere rebelsk og har kun adskilt mig mere fra mine forældre. Har en laaaang historie bag mig men jeg begyndte os da jeg fra 13 med at interesserer mig for "dirty talk".

    Og problemet er man ka ik forbyde teenagers ting.. man ka snak med dem og få dem til at indse hvorfor de ska ha mere respekt over dem selv og at nogen ting ka være dumme og gøre. Min mors kærestes brors kones søn (fætter) var 26 og jeg 13 og vi begyndte og snakke sammen pludselig. Havde en masse problemer og han var lidt den eneste der ku forstå mig så vi ville ses og vi havde det rigtig sjovt sammen men mine forældre stolede ik på ham så der blev bare sagt nej.


    Jeg blev 14 og vi begyndte og ku li hinanden sexuelt... Så tog hjem til ham alligevel blev opdaget og vi måtte ik skrive.. gjorde vi alligevel og vi sås alligevel. Nu jeg 15 og det har ik ændret noget. Faktisk kom det så slemt ud sidste sommers jeg sendte nøgen billeder ud til 9 forskellig mænd/drenge i samme månede.

    ... Og hvis min mor bare havde forklaret mig at det okay at ha det sjovt men man stadig skal pas på sig selv.

    Håber du forstår hvad jeg mener. Skrive over internettet er ingen ting i forhold til hvad hun kunne gøre. Hun virker klog nok. Bare ik gør det til en skam fordi så trækker hun sig væk og så du bare den strenge mor der alligevel ik forstår hende. Når børn bliver teenagers kan du ik bruge din magt til at få dem til noget.
Log in eller Registrér for at kommentere.