Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Psykiatere i KBH

Redigeret 2 september, 2010, 15:44 i ADHD
Hej,

Jeg har fået en henvisning fra min læge til en psykiater, pga mistanke om ADD /ADHD. Min læge udskrev en kort liste med nogle psykiatere, men jeg har endnu ikke haft held med at få fat på nogen af dem.

Jeg har en del gange forsøgt at få fat med ADHD foreningen som de også gav mig et tlf. nr. på uden held.

Mit problem er at jeg gerne vil finde en liste over flere psykiatere så jeg muligvis kan komme til en samtale hurtigst muligt, er der nogen som kender til nogle i København Ø / N, City, Frederiksberg eller Hellerup ?

Eller kan i evt. henvise til et sted hvor jeg kan finde en liste over psykiatere som behandler ADHD ?

På forhånd tak !

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Princess

    Jeg kan desværre ikke hjælpe dig.
    Kun vil jeg lige advare mod en mandlig psykiater i København med initialerne MH. Der er mange, der har meget dårlige erfaringer med ham. Han har (nok ikke så mærkeligt) kun kort ventetid, men hold Jer langt væk fra ham.

    Hilsen Helene
  • Indstillinger
    Okay, jeg tror godt jeg ved hvem du tænker på, jeg har en liste med en navn der kunne være hans.
    Jeg ved også godt at der er noget med at man ikke må diskuttere psykiatere ?

    - Men nu hvor der ikke er tale om navngivelse, kan jeg så spørge hvorfor ?

    Jeg skal have stillet en diagnose, og forventer ikke at skulle gå der til samtaler efterfølgende. Men nu ved jeg ikke hvordan det fungere om man selv kan bestemme det ?
  • Indstillinger
    Hej igen...

    Jeg kender tre, der har været hos ham og på et tidspunkt forhørte jeg mig herinde på Netdoktor om andre havde hørt om ham. Jeg fik mails fra to andre. Søger man på navnet på Google kommer der en side op, hvor speciallæger får karakterer og der er flere, der bedømmer ham meget dårligt.
    Dem jeg kender og har hørt fra, har haft forfærdelige oplevelser med ham. Han er angiveligt dybt useriøs, dybt grænseoverskridende, krænkende, vulgær, seksualiserende, kvindefjendsk og nedgører patienterne. Jeg har fået at vide, hvad han ordret har sagt til mine bekendte, men hans ord egner sig simpelthen ikke til gengivelse!

    En psykiater skal nok tale med én min. et par gange, før han/hun kan stille en diagnose. Derefter bør det vel være op til dig selv, om du ønsker yderligere samtaler med mindre kommunen er involveret og kræver psykiatrisk behandling.


    Hilsen Helene
Log in eller Registrér for at kommentere.