Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

kønsvorter - Podophyllotoxin

Hej netdoktor.dk..
Min kæreste har fået kønsvorter, men han er simpelthen for genert til at gå til lægen med det, og ja jeg ved godt at i vil foreslå at han skal gå til lægen bla bla ;). Jeg ved dog at det er kønsvorter da jeg har set disse før.
Har forhørt mig og søgt lidt på internettet omkring det, og fundet frem til at de kan behandles med Podophyllotoxin, er dette rigtigt? og kan dette fås receptfrit?
Vi har dog haft sex flere gange efter han har fået det, er jeg dermed sikker på også at have fået det? eller er det kun nogen der får det?

Mvh anden (:

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg er ikke klar over, om det kan behandles med dette produkt, men jeg er ret sikker på, at man ikke får behandlet sine kønsvorter, hvis ikke man besøger lægen.
    Det er utrolig vigtigt at i dyrker sex med kondom, hvis en af jer har kønsvorter. De smitter ved berøring så hvis de sikker på pikhovedet kan du risikere at få dem oppe i skeden, og det er meget alvorligt.
    Mange bøvler med at komme af med kønsvorter i flere år. Problemet er, at de kan være svære at se i skeden, og hvis ikke lægen får fjernet alle, kan de sprede sig på ny. Det er ikke 100% sikkert du har fået dem, men for din egen skyld, synes jeg du skal gå til lægen med det samme. Hvis de opdages hurtigt kan de muligvis behandles med cremer, men ellers kan man komme ud for at de skal behandles som fodvorter der f.eks. fryses eller skæres af (også dem inde i skeden!)
  • Indstillinger
    Jeg er en dreng på 13 og jeg får ondt når jeg har onaneret meget
    og min penis bliver meget rød..
Log in eller Registrér for at kommentere.