Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Slim i forbindelse med afføring

I dag da jeg havde været på toilettet og skulle tørre mig, var der lidt klar slim på papiret.. Jeg har oplevet det flere gange før, ikke ret ofte, men det hænder da ind i mellem.. Jeg har ellers ingen problemer med maven overhovedet, ingen smerter, hverken hård eller tynd mave, uregelmæssig afføring, blødning eller noget i den stil.. Jeg har nogle gange luft i maven, men det er på grund af min kost, er jeg sikker på..
Men somme tider oplever jeg denne her klare slim.. Jeg har kigget lidt på nettet herinde og andre steder af ren nysgerrighed, men kan ikke finde ud af om det er noget, alle mennesker oplever en gang imellem?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det skal lige nævnes at jeg er 26 år..
  • Indstillinger
    Er der virkelig ingen, der kan fortælle mig om det er noget, de også oplever nogle gange? :)
  • Indstillinger
    Jo, det har jeg da også oplevet nogle gange, og har da givet noget at gøre med noget, du har spist.

    Afføringen er jo betinget af, hvad der er kommet ind og skal ud igen, så det at der er noget slim med en gang i mellem tror jeg er helt normalt. Tag det roligt, dog skal du naturligvis være opmærksom på det, hvis du får smerter eller hvis det pludselig bliver meget og voldsomt, men fordi der kommer noget slim med en gang i mellem er ikke noget at alarmere på.
  • Indstillinger
    Jeg er glad for at det ikke kun er mig :)
    Det kan vel skyldes mange ting, bl.a. kosten, som du nævner.. Men nogle gange, når man søger information på nettet, kommer der jo også ting frem om alvorligere lidelser og der skal ikke meget til at gøre mig nervøs ;)
Log in eller Registrér for at kommentere.