klamydia
hvordan bliver man testet for klamydia?
er en dreng på 16 der ikke tør gå til tjek med det, pga. min læge sidst sagde at det var med podepind, og det tør jeg simpelthen ikke, men mange af mine venner gør det med en urin/sæd prøve?
nogen som kan svare mig på det?
er en dreng på 16 der ikke tør gå til tjek med det, pga. min læge sidst sagde at det var med podepind, og det tør jeg simpelthen ikke, men mange af mine venner gør det med en urin/sæd prøve?
nogen som kan svare mig på det?
Kommentarer
Men helt ærligt! Jeg er godt nok en pige, men jeg er flere gange blevet testet med en vatpind i urinrøret, og det er måske nok lidt ubehageligt, men det gjorde ikke ondt.
Selv om det skulle gøre lidt ondt på dig, så er det overstået på 10 sekunder.
Mon ikke du lige skulle kunne overleve det mulige "av" et kort øjeblik?
Det er for dumt ikke at blive testet.
Se at komme til lægen og få det overstået.
Det er for dumt ikke, at blive testet for sådanne ting! -Det er ikke altid man kan mærke at man er blevet smittet.
Jeg har selv prøvet det, da jeg havde været sammen med en pige jeg var rigtig vild med, som sagde nej til om hun havde nogle sygdomme (det skal du aldrig tro på!!!), og kondomet så bristede/gik i stykker under samleje -hvor jeg desværre ikke lagde mærke til det.. Dette resulterede i Klamydia 1 uge efter samlejet hvor jeg, for bare at være sikker, tog et smut forbi min læge, og lagde en urinprøve..
Det var først da jeg konfronterede hende med det, at hun så tilstod, og jeg fandt ud af at hun ikke var vær at give "nøglen til mit hjerte", til..
-Tænk hvis det var HIV...
-Der skal så lidt til.. Så lov mig, at du tager forbi din læge, i stedet for at lukke af grundet generthed.. -Det gælder dit eget helbred!
- og de tager bare en urin prøve slap du bare helt aa