Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Fejler jeg noget, eller er det normalt!!

Hej jeg er en pige på fjorten år som lige har været forkølet og så tror såmæn også jeg havde feber, men nu efterfølgende døjer jeg med meget svingende/skiftende temperatur også ved jeg høre hvad årsagen til det kan være og om jeg fejler noget eller det bare er helt normalt, men det er sådan at jeg det ene øjeblik kan ha' det utrolig varmt og det næste øjeblik kan ha' det tilpas og her er mellemrummene mellem det et par minutter sommetider kun sekunder.. og når jeg har det bliver jeg også helt rød i hovedet og måske også på resten af kroppen!!!Men håber virkelig i hr svar på mit spørgmål for det er virkelig træls at gå og ha' det sådan!??Det skal lige siges at jeg også havde det der svingende temperaturskifte i mens jeg var syg og nu er jeg kun forkølet!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvor lang tid siden havde du feber?

    Hvor lang tid har du haft de svingende temperaturer?

    Når man er syg er kroppen bare i ubalance og den slags er ret normalt. Har selv lige været syg med slem forkølelse og hosten, dog ikke feber, men havde alligevel den der svingende temperatur følelse.
  • Indstillinger
    lidt under en uge har jeg haft det sådan med svingende temperatur.
    men er heller ikke sikker på jeg havde feber men det føltes bare virkelig sådan. hvor lang tid gik der før det var væk for det er virkelig træls og folk tror jo man rødmer konstant ;)
  • Indstillinger
    Okay så efter du synes du blev rask, har du stadig haft de svingninger i lidt under en uge?

    Du er ikke begyndt på noget nyt medicin vel?
    nye p-piller måske?
  • Indstillinger
    Ja, du fejler noget. Du er forkølet, og din krop er stadig udmattet efter at have været syg. Når man er sløj er det helt normalt at have hedeture og/eller være kuldskær, og især hvis man har feber.

    Slap af på sofaen med frugt og grønt og vær tålmodig. Og nævn det for dine mor eller far nu du er nervøs, så I kan komme til lægen hvis det bliver ved.
  • Indstillinger
    Nej jeg er skam overhovedet ikke begyndt på nogen som helst form for medicin
  • Indstillinger
    Okay men er der noget man kan gøre eller noget medicin som kan gøre at det hurtigt forsvinder?
  • Indstillinger
    Hej, jeg ved, hvad du skal gøre, og det slår aldrig fejl.
    Køb stærke C-vitaminer a' 500 mg. Når du skal i seng om aftenen tager du fire (4) af dem plus 1 Panodil eller lignende.
    Så er du kvik næste morgen.
Log in eller Registrér for at kommentere.