Hjem Sex & samliv Mandlige sexproblemer

23 år, impotent?

2

Kommentarer

  • Hvor ofte kommer du pt?

    Jeg var ellers af den overbevisning, at hvis man ikke gør det af og til, vil man i stedet få en våd drøm, fordi der dannes sædceller hele tiden, og på et tidspunkt skal de jo ud. Men måske er det ikke rigtigt.

    Nå, sad og læste lidt på
    http://www.leksikon.org/art.php?n=1182

    Det kan også være medfødt misdannelse, men det må vel så betyde at du har haft det problem fra dag 1, og kan det passe?
  • Måske du skulle smutte til lægen og få målt dit testosteron-niveau?? Det kan jo simpelthen være noget hormonelt der ikke er i orden, og så kan lægen hjælpe.
  • Tror ikke mit testosteron er for lavt.
    Træner styrkeløft på eliteplan, 4-5 gange om ugen.
  • Da jeg havde depression onnanerede jeg godtnok meget.
    Ved egentlig ikke hvorfor. Måske pga frigivelsen af dopamin.

    Måske jeg egentlig synes sex er kedeligt?
  • Hej Anonym
    Du omtaler depression.
    Er du på medicin for den depression? Hvis ja
    skal du være opmærksom på at impotens kan være en bivirkning ved antidepressive midler.
    Har du fået simvastatin kan der opstå ændringer i hudens følesans
    Prøv eventuelt at se her http://www.dr.dk/DR1/laegen/Programmer/ ... 105917.htm
    Jeg håber du finder en løsning
    Hilsen Rita
  • Hej.

    Fik recept på noget medicin mod angst, og fik det også hentet men aldrig taget.
    Kan ikke tage den slags.

    Håber også jeg finder en løsning.
    Kan slet ikke forstå man kan være impotent som 23årig
  • Krop og psyke er tæt forbundet med hinanden.
    Du har haft depressioner, angst og selvmordstanker.
    Følelser påvirker både nervesystem og hormonsystem og en masse andet i kroppen. Negative følelser påvirker derfor kroppen negativt. Positive følelser påvirker kroppen positivt. Det er der ikke noget hokus-pokus i.

    Mine følelsesmæssige problemer var i 33 år årsag til invaliderende hovedpine og senere for lavt stofskifte. Hvorfor skulle dine følelsesmæssige problemer så ikke kunne medføre manglende potens?

    Der er en årsag til den manglende potens, ligesom der er en årsag til dine følelsesmæssige/psykiske problemer. Det kan meget vel tænkes, at den bagvedliggende (måske ubevidste) årsag er den samme.

    Hilsen Helene
  • Tak for alle de mange svar.
    Ser ud til der kan være 117 forklaringer.

    Var i øvrigt sammen med en pige i nat, og måtte skuffet konkludere at den heller ikke ville der.
    Føler bare ikke jeg kan mærke noget uder samleje eller oral.
    Så 10 sek efter man var kommet op i hende var den slap igen.

    Hun lod dog som om hun stadig nød det, men man kunne se det var fake.
    Sagde til hende "Du kan jo ikke mærke noget vel?" og hun svarede "Nej"

    Så har bestemt at jeg ikke vil være sammen med nogen før problemet er væk.
    Og går det ikke væk må det være sådan.
  • Det, synes jeg, lyder fornuftigt.
    Så har du taget et valg og udsætter ikke dig selv for mere pres eller flere nederlag. Så kan du på et senere tidspunkt bedre vælge, om du vil søge at løse problemet - medicinsk eller med terapi.

    Hilsen Helene
  • "Hvordan ved man om problemet er fysisk eller psykisk?"

    Hej 23 årige.

    Jeg har haft potensproblemer i nogle måneder og har brugt meget tid på at læse om rejsningsproblemer.

    Hvis du har erektioner om natten og/eller erektion om morgenen, så kan du udelukke fysiske årsager til problemet. Det kan du læse på alle sider om ED (erektil dysfunktion).


    Skal dog så nævne, at jeg ikke har nat/morgen erektion. På trods af det påstår min læge og urolog, at mit problem er 100% psykisk. Ingen regler uden undtagelse, lader det til...
Log in eller Registrér for at kommentere.