Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Akut mellemørebetændelse

Redigeret 22 august, 2010, 07:24 i Åben debat om forkølelse
Hej.
Jeg har læst inde på netdoktor symptomerne for mellemørebetændelse og hvordan det føles.

& jeg har korrekt som det er nævnt .. Er det nødvendigt at jeg kontakter lægevagten, da jeg har mange smerter.. - Jeg kan ikke rigtig vente til min egen læge åbner...da jeg synes at smerterne er for meget.

Mvh.
Diamond

Kommentarer

  • Indstillinger
    25 visninger og intet svar..
    det er da virkelig sødt af de folk som har set det.....
  • Indstillinger
    Hej Diamond
    Jo selvfølgelig skal du kontakte vagtlægen og få det tjekket og eventuelt få penicillin.
    Hvis du kan komme afsted med det så hæv hovedgæredet på din seng for det lindre lidt på smerterne når du ligger ned.
    Herinde sker det ofte at folk bare læser indlæggene og går videre til næste indlæg.
    Når man ser på månedsbasis er der en del der ikke får svar på deres spørgsmål for det er jo bare almindelige mennesker der skriver herinde og de føler sig ikke forpligtiget til at svare.
    Rigtig god bedring.
    Hilsen Rita
  • Indstillinger
    Hej Rita.
    Tusind tak for din besvarelse..
    Jeg ringede ind til lægevagten, men hun sagde det kan godt vente til min egen læge..det er sådan at jeg har det meget varmt, men har ikke feber, føler mig meget svimmel , og har slet ikke til spise noget..
    min venstre er helt lukket til så kan kun høre i højre øje....og der kommer susen og tryk og en stærk ørepine... og så kommer der pus ud af det...... men det jeg ikke forstår er at jeg har taget så mange smertestillende tabletter igår og en idag men det har ikke nogen særlig effekt på mig :(
  • Indstillinger
    For mange år siden brugte jeg et "godt råd" til mig og børnene. Varm en lille smule olie og kom det på en vattop, som stikkes ind i øret.
    Men jeg synes, du skal opsøge lægevagten på sygehuset, der er konsultation om søndagen. Altså ikke skadestuen. De har penicellin, som de kan udlevere.
    God bedring, det er frygteligt at have ørepine.
  • Indstillinger
    Hej Kathinga...........

    Jo, det trick har jeg også prøvet..at varme olie og putte det i øret men det føles ubehageligt, fordi der samt kommer noget ud fra øret samtidigt..en blanding er vand/slim & blod?

    Jeg har ringet ind på lægevagten, og hun afviste mig og sagde at det kan klares af egen læge.. :/
Log in eller Registrér for at kommentere.