Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Mistede søskende.

Redigeret 20 august, 2010, 16:13 i Familie og venner
Jeg har igennem de sidste 10 år mistet tre af mine søskende, og det har taget hårdt på mig. Jeg har før været i selvmordstanker, men er det ikke i øjeblikket, men jeg har en stor sorg i mit hjerte, som kan være svær at komme over. Jeg har bl.a mistet min storebror som jeg havde et meget tæt forhold til. For nogle år siden mistede jeg min lillesøster der bare blev 35 år. Jeg tænker tit på dem, men har ikke nogle at snakke med det om. Jeg håber at der mellem dem der læser disse linjer er nogle der kan være mig til hjælp.

Det er ikke sjovt at sidde og tænke på dem man elsker. Jeg blev forældreløs i en alder af kun 26 år, så jeg var med til at passe på min lillesøster, der på det tidspunkt kun var 13 år.

På det psykologiske plan kan det til tider være meget svært at komme igennem dagen.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Kære Barmby

    Jeg føler med dig. Det er store tab, du har været udsat for. Forstår det må være meget svært at finde en måde at komme videre på og slippe sorgen.

    Har du tænkt på, om du måske kunne have glæde af at tale med en terapeut eller psykolog? Det kunne være, at du kunne få nogle redskaber, der ville hjælpe dig til at give slip?
    Jeg har selv gode erfaringer med NLP- og hypnoterapi til at slippe gammel sorg og finde måder at komme videre på.


    Mange hilsner Helene
  • Indstillinger
    For en del år siden gik jeg til psykolog, og det hjalp. Da jeg har meget svært ved at tale om mine problemer, aftalte jeg med psykologen at jeg kunne skrive om dette. Jeg fik det meget bedre den gang, men nu kan jeg mærke at savnet af mine søskende er ved at komme tilbage, derfor er det at jeg vil prøve at skrive mig ud af problemet igen.
Log in eller Registrér for at kommentere.