Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

HJÆLP ! Jeg kommer ikke sammen med kæresten :(

Redigeret 24 november, 2010, 17:59 i Kvindelige sexproblemer
Hejsa :)

Jeg har en dejlig kæreste, som jeg er meget glad for, vi har et dejligt sexliv, men jeg er desværre aldrig kommet endnu. Jeg er kommet før, men kun når jeg onanerede selv, så begyndte jeg at bruge brusen, og så var det kun brusen, jeg har prøvet at onanere selv igen, men kommer helder ikke. Jeg kommer KUN når jeg bruger brusehovedet... Jeg har sat en stopper for brusen, så det gør jeg ikke mere.

Er der nogen chance for at "meget" brug at brusen, er grunden i at jeg ikke kommer, hverken selv eller sammen med kæresten, hverken om det oral eller sex... Eller ved i hvad grunden er til, at jeg ikke kommer....



- MVH. Den ulykkelige.....

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det kunne måske være det var jeres stillinger der skulle justeres hvis man er kvinde og ligger i misionær stilling er det ikke altid man kan komme . hvis du ikke kan mærke din partner. er det svært at komme. hvis en af jer ligger ned kan i rykke jer til i kan mærke hinanden. og så må du ikke ligge og tænke på om du kommer . lev dig ind i hvad i sammen laver. og nyd hvis du får orgasme. held og lykke
Log in eller Registrér for at kommentere.