Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvad skal jeg gøre??? Skal jeg gøre noget???

Redigeret 18 august, 2010, 07:11 i Anoreksi
Hej
Jeg har skrevet herinde før, og jeg vil ikke lige skrive hele min historie, da det faktisk ikke er mig mit problem handler om...
Altså, jeg har haft anoreksi og har stadig nogle problemer med det en gang imellem...

Jeg har fortalt det til en af mine venner for noget tid siden... Men nu er det det, at jeg har lagt mærke til, at hun spiser mindre og mindre! Jeg er sammen med hende hele tiden, da vi er på efterskole, så jeg lægger jo mærke til det. Hun spiser aldrig noget til kaffe, ikke engang frugt. Og hun tager meget små portioner og det har hun aldrig gjort før! Hun er også blevet mere interesseret i sport...

Og så er spørgsmålet, om det bare er mig, der føler mig totalt paranoid og bekymrer mig uden grund - eller om jeg skal gøre noget! Jeg er så forvirret, for hun ved, at jeg lægger mærke til når andre ikke spiser så meget, fordi jeg altid bekymrer mig om, om dem rundt omkring mig er ved at udvikle en spiseforstyrrelse. Men samtidig er hun faktisk lidt kraftig, så jeg er i tvivl om jeg skal gøre noget. Måske er det fint nok? Men jeg er bange for at det skal tage overhånd som det gjorde ved mig.. Og det gør mig så urolig hver gang jeg ser hende spise...

Jeg ved ikke om I har et forslag til hvad jeg skal gøre - eller ikke gøre :) Er det bare mig, der "ser spøgelser alle vegne??"

Knus Marica
Log in eller Registrér for at kommentere.