Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

sexsygdom

Redigeret 25 august, 2010, 16:06 i Mandlige sexproblemer
Hej kære netdoktor. jeg ved ikke om jeg skriver det forkerte sted, men nu prøver jeg.
- jeg er bange for jeg har fået en sexsygdom, men jeg har aldrig haft ubeskyttet sex, men jeg har været sammen med en pige og rørt ved hende. så ville jeg bare se om en sexsygdom kan smitte, ved at man giver en pige finger, og derefter stikker hånden ned til sin pik, for at få den ordentligt hen? for mener nemlig vi har haft noget om sexsygdomme, og det her kunne godt ligne, men kan ikke huske hvad den hedder, og kan ikke finde billeder af den nogen steder.

- hilsen en meget forvirret dreng s;

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej du.

    Det her er ikke en lægebrevkasse, men et forum for alle mennesker.

    Jeg undrer mig lidt over hvad du mener med om man kan få en kønssygdom "ved at man giver en pige finger, og derefter stikker hånden ned til sin pik, for at få den ordentligt hen". Mener du, at du har givet en pige finger, og taget fat om din pik som der var kondom på for at føre den ind i hende?

    I så fald er det meget usandsynligt at du har en sexsygdom.

    Hvad er det for nogle symptomer der får dig til at tro at du har en sexsygdom?
  • Indstillinger
    altså, nej. vi havde ikke sex, men fordi vi havde lagt på hinanden, og min pik havde lagt sig på en dårlig måde i buksen, så ville jeg rette den, lige efter jeg havde givet hende finger.
    - jeg har små knupper på kanten af pik-hovedet
  • Indstillinger
    Det er godt nok EKSTREMT usandsynligt at få en kønssygdom på den måde.

    Det du beskriver lyder som talgknopper. Det er helt og aldeles normalt komplet uskadeligt.
    På denne her side er der en masse billeder med talgknopper som du kan sammenligne med:

    http://www.psykeogsex.dk/talgknop01.htm

    Hvis du hverken har sår, kløe eller svie og de ligner dem på billederne ser jeg ingen grund til at du går til lægen. Som sagt er det så godt som helt sikkert IKKE en kønssygdom.
    Men lægen til at ta' et kig på det næste gang du alligevel er der hvis det begynder at genere dig.
  • Indstillinger
    det ligner dem på en prik, men hvornår går de ca. væk?
  • Indstillinger
    Tænkte jeg nok :)

    De bliver hvor de er. De er helt naturlige, og alle mænd har dem i større eller mindre grad.
Log in eller Registrér for at kommentere.