Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

ondt i ribben ??

Hej jeg er en dreng på 16 år og jeg har engang fået trykket mine ribben ved at jeg engang i 2 klasse steg op på en våd træstamme der lage ved et bålsted også gled jeg så jeg ramte med det nederste af ribbenene lige ned på stubben så jeg næsten ikke kunne trække været sad i flere timer og holdt knæene op til min mave indtil at det gik over, men fik det aldrig undersøgt ved en læge glemmer aldrig den smerte.
sagen er den at jeg siden da som nu er omkring 9 år siden har jeg nogle gange haft undt sådan cirka under brystkassen i midten og når det kommer skal jeg indten ligge ned eller side med knæene op i maven i 30 - 60 min før det er væk gør rimeligt undt men har ikke været så tit jeg har haft det men fik det så igen her idag og har ikke været som det plejer for når det er væk går der cirka 30 min så kommer det igen :( ( gør også lidt mere undt end jeg er vandt til )
så ville høre hvad jeg kan gøre eller hvad der evn.t kan gøres ved det nu ser jeg lige tiden an vis det nu er væk i morgen og ikke kommer med det samme igen må jeg jo nok bare leve med den skavank :)
mvh Daniel
Log in eller Registrér for at kommentere.