p-piller.
Hej
Jeg har taget p-piller i 4 år og jeg har aldrig før oplevet nogen former for uregelmæssige blødninger.
Jeg har for en uge siden taget hul på en ny p-pille pakke og i dag var det som om at jeg havde lidt menstruation/pletblødning.
Det skal lige siges, at jeg har taget alle p-pillerne.
Kan det forekomme af at man tænker meget, er lidt stresset, at det er nogen ting der går en på, eller er der noget det har prøvet noget lignende, eller ved hvad det kan skyldes?
Hilsen Malene
Jeg har taget p-piller i 4 år og jeg har aldrig før oplevet nogen former for uregelmæssige blødninger.
Jeg har for en uge siden taget hul på en ny p-pille pakke og i dag var det som om at jeg havde lidt menstruation/pletblødning.
Det skal lige siges, at jeg har taget alle p-pillerne.
Kan det forekomme af at man tænker meget, er lidt stresset, at det er nogen ting der går en på, eller er der noget det har prøvet noget lignende, eller ved hvad det kan skyldes?
Hilsen Malene
Kommentarer
Hvis du har taget p-pillerne i 4 år, taget dem regelmæssigt, ikke har sprunget en menstruation over for nyligt (ved at fortsætte med næste pakke uden at holde pause) og du ikke har skiftet mærke, så syntes jeg at du skal ringe til lægen i mandag. Det KAN jo være at der er gået kuk i hormonerne eller at sikkerheden har svigtet.
En anden årsag til blødning kan være underlivsbetændelse. Har du (haft) ondt?
Men det kan sikkert også være en masse andre ting, og måske er et besøg hos lægen ikke helt af vejen. Kan da ikke skade
MVH Anja
Havde det ikke hjulpet ville han lave et tjek for at finde ud af om det skyldes en bakterie eller noget (underlivsbetændelse, blærerbetændelse urinvejsinfektion.) Men da jeg ikke havde symptomer på disse var første skridt at skifte mærke på pillerne.
Så ring til din læge og tag en snak.... Min er selv ved telefonen mellem 8-9 om morgen, så er sikker på din også sidder og besvære opkald på et eller andet tidspunkt på dagen.