Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

snakker i søvne!!!

Heeeej der ude...

Natten til i dag vågnede min kæreste ved jeg sparkede hende og tog fat i hende og sagde... at hun skulle holde op ellers klappet jeg hende en... Og er sikker på det slet ikke har noget med hende at gøre... men laver også andre ting...

håber der er nogen der kan hjælpe mig for ville sgu ikke ha der sker min kæreste noget...

Hilsen Midtjyden

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Midtjyde

    Når man sover, er underbevidstheden meget aktiv. Den skaber op til flere drømme hver nat - uanset om man husker dem eller ej. I drømme kan følelserne være meget levende og medføre hændelser, som den du beskriver.
    Da der er meget aggression i din handling, mens du sover, kan det tyde på, at du har haft drømt noget, hvor du har været meget vred. Det kan være fordi, du bevidst eller ubevidst har meget vrede i dig i dagligdagen, du ikke får ud. Det kan være uløste konflikter med en anden person. Det kan være noget fra fortiden eller nutiden. Det der er helt sikkert er, at drømmene er underbevidsthedens budskab til os om en indre uløst konflikt.
    Selvom du måske ved, hvilken vrede jeg taler om, så betyder det selvfølgeligt ikke, at du bare skal gå ud og blive vred. Men det kan betyde, at der er nogle problemer i dit liv, du har brug for at blive bevidst om, få talt om og få løst.

    Hilsen Helene
Log in eller Registrér for at kommentere.