Hjem Mænd Åben debat for mænd

min krop vokser ikke...

Redigeret 22 august, 2010, 13:49 i Åben debat for mænd
Hej jeg er 17 år gammel (fylder 18 om 23 dage) og jeg har en stor problem med min krop...

Min pik er 9 cm i slap tilstand (14 cm i stiv tilstand) det kan jeg godt leve med, men problemet er bare at den er simpelthen for tynd. Den er lige så tynd som proppen af en sodavand, det er lige før at den kan passe ind i hullet. Jeg synes heller ikke at min krop har vokset normalt, for jeg har stadig ikke fået "sten" i mine brystvorter og kan ikke gro skæg og der gror næsten heller ikke køns hår i min krop.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre og kan ikke dyrke sex fordi jeg skammer mig over min mega tynde pik, jeg håber at jeg for en svar så hurtigt som mugligt

P.S har meget små boller.....

M.V.H anonym

Kommentarer

  • Hey dude, jeg kiggede lige debatten igennem og faldt over dit indlæg.

    Jeg vil da gerne sige at længden er der da intet galt med, mener at den gennemsnitlige længde er mellem 13 og 15 cm.
    Desværre er der intet at gøre mod tykkelsen.

    Med hensyn til sex, har du sku ikke noget at være flov over.
    Med mindre din pige har født et barn, er hendes skede ikke dybere end (cirka) 10 centimeter..
    men ja, du er helt normal dude.
  • tak for svaret... havde virkeligt brug for at hører det fra nogen. hvis der er andre der har flere kommentar så er i velkommen :)
Log in eller Registrér for at kommentere.