Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

En smuk bog, der hjælper dig af med cigaretterne.

Redigeret 2 august, 2010, 19:59 i Åben debat om rygestop
"Endelig ikke-ryger" hedder en bog, der er skrevet af Allen Carr. Den er fantastisk, da bogen systematisk punkterer de myter, der er omkring fremsatte fordele ved at ryge. Konklusionen der nåes er at rygning intet positivt giver rygeren. Jeg skulle læse bogen 2 gange for at blive overbevist, men så skete der også ting og sager.

Jeg har ikke røget i 3 uger nu, og jeg begynder ikke igen. Jeg har ikke anvendt nikotintyggegummi eller piller eller andet - kun bogen. Jeg har ellers røget 20+ cigaretter i ca. 21 år - bortset fra et stop i ca. 12 måneder for 3 år siden. Jeg har ellers normalt rygrad som cacaomælk hvad sundhed angår, så når jeg kan holde op, så kan alle.

Jeg har mærket stort set alle abstinenser, men fortvivl ikke - de forsvinder. Ventetiden er hård, men det hele værd med tilbagevendt smagssans, lugtesans og energi. Også bedre kondi, bedre blodomløb og ikke mindst flere penge. Og alt det andet

Køb bogen - og endnu vigtigere - læs den! Du har intet at tabe - intet forhindrer dig i fortsat at ryge, når du har læst bogen, hvis det er det, du vil.

Hilsen
En lykkelig ikke-ryger
Morten
Log in eller Registrér for at kommentere.