Overspisning '& overvægt (?)
Ja overskiftet siger vel det hele, men i den forbindelse såh søger jeg andre som ligesom mig lider af den lidelse eller hva man kalder den, jeg mangler nogen jeg kan støtte mig op af nogen der vil være med til at støtte hinanden enden via mail, eller msn, såh hvis du er frisk såh håber jeg at høre fra dig (?)
Det ville være dejligt hvis du kommer fra sjælland, '& er imellem 25 - 35 år men intet krav
Det ville være dejligt hvis du kommer fra sjælland, '& er imellem 25 - 35 år men intet krav
Kommentarer
'& jeg har det på samme måde jeg kan heller ikke som sådan tabe mig, jo altså jeg taber meget i starten måske 5 kg'er eller sådan noget men, lige såh snart jeg skal tabe mere såh står jeg bare i stampe '& såh taber jeg ikke rigtig mere, desværre (: faktisk vildt frustrerene efter min mening (:
Det vil jeg VIRKELIG anbefale jer begge at komme i. Det her drejer sig jo ikke bare om, at I har behov for at tabe jer, det drejer sig i mindst lige så høj grad om de bagvedliggende årsager til at I har en spiseforstyrrelse.
Du skal tale med din læge om dit problem! Din læge kan så henvise dig til behandling indenfor det psykiatriske system, eller henvise til en praktiserende psykiater eller psykolog med forstand på spiseforstyrrelse - og så er det gratis for dig.