mens i 13 dage HJÆLP :S
Hej ..
Jeg er 21 år gammel, Jeg har normalt regelmæssig mens. (Jeg bruger ikke P-piller) men plejer altid have en sær mens. i sommer perioden. men denne gang er det lidt mere mærkeligt, Jeg har blødt i 13 dagen, jeg bløder ikke kraftigt, men jeg synes dog at det er mærkeligt at det nu har varet i så mange dage, da min mens. normalt varer 7 dage. Jeg har hverken smerter eller noget, eneste problem er at jeg har blødt i 13 DAGE.
Er det normalt ?, eller bør jeg kontakte min Læge,
Hilsen
En forvirret Pige ..
Jeg er 21 år gammel, Jeg har normalt regelmæssig mens. (Jeg bruger ikke P-piller) men plejer altid have en sær mens. i sommer perioden. men denne gang er det lidt mere mærkeligt, Jeg har blødt i 13 dagen, jeg bløder ikke kraftigt, men jeg synes dog at det er mærkeligt at det nu har varet i så mange dage, da min mens. normalt varer 7 dage. Jeg har hverken smerter eller noget, eneste problem er at jeg har blødt i 13 DAGE.
Er det normalt ?, eller bør jeg kontakte min Læge,
Hilsen
En forvirret Pige ..
Kommentarer
Jeg mener du skal søge læge. At du bløder så længe kan have flere forskellige årsager. Hvis det var mig ville jeg lige tage en snak med lægen.
Kan lægen ikke sige noget om grunden skulle du bede om en henvisning til en gynækolog.
Det måtte jeg selv gøre for mange år siden, da jeg også begyndte at bløde længe.