Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kan jeg være gravid på trods af negative tests?

Redigeret 22 juli, 2010, 08:24 i Snart gravid
Hej

Jeg håber, der er nogle af Jer, der vil tage Jer tid til at svare mig og måske nogle. der har oplevet noget lignende.

Jeg stoppede med p-piller i sep. 2009 og fik derefter en p-pillestyret mens. I jan. 2010 fik jeg så en rigtig menstruation. I maj havde jeg en uge m. brunt udflåd og igen et par dage sidst i juni. Jeg har taget graviditets test i april, juni og juli, men de var alle negative. Jeg har meget ondt i venstre side af maven hver dag, og min mave er helt stor hele tiden. Den plejer at være helt flad. Jeg har også haft kvalme og ikke lyst til noget at spise, men det er blevet bedre nu. Jeg er henvist både til gynækologisk afd. og gastroenterologisk afd. på sygehuset, hvor de skal finde ud af, hvad det er, der gør ondt. Min egen læge har undersøgt mig, men mener ikke jeg er gravid, når jeg har en negativ test.

Jeg har læst, at en lille procent del godt kan være gravide på trods af negative tester, men hvornår tester man så positivt, hvis man er gravid? Det vil ikke gøre mig noget, hvis jeg er gravid, men mest af alt, vil jeg bare have det til at holde op med at gøre ondt. Der er desværre lang ventetid til sygehuset så indtil da, vil jeg høre, om der er nogen der har oplevet at være gravid på trods af negativ graviditets test? Eller nogen der har oplevet at gå så lang tid uden af få mens? Jeg har faktisk haft ondt i maven lige siden jeg stoppede med mine p-piller - hvad tror I det kan skyldes??

Håber meget at høre fra nogen :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Glemte lige at skrive at det selvfølgelig også kan være noget ikke gynækologisk der er galt - måske bugspytkirtlen, for det gør mere ondt når jeg har spist, som om mavesækken trykker på noget...
Log in eller Registrér for at kommentere.