Nyser når jeg er sulten
Jah, ved ikke rigtig om det hører til her, men aner ikke hvor jeg ellers skulle spørge :-)
Jeg har et underligt 'problem' at jeg nyser når jeg er meget sulten. Først kommer sulten, som bliver til kvalme et øjeblik, så kommer nyset/nysene. Lige så snart jeg har nyst forsvinder både sult og kvalme for et stykke tid, indtil det bygger op igen og starter forfra.
Det er som sådan ikke et problem, men kunne godt tænke mig, at høre om nogen har det samme 'problem' og om hvad det skyldes?
Jeg har et underligt 'problem' at jeg nyser når jeg er meget sulten. Først kommer sulten, som bliver til kvalme et øjeblik, så kommer nyset/nysene. Lige så snart jeg har nyst forsvinder både sult og kvalme for et stykke tid, indtil det bygger op igen og starter forfra.
Det er som sådan ikke et problem, men kunne godt tænke mig, at høre om nogen har det samme 'problem' og om hvad det skyldes?
Kommentarer
Allergikompagniet kan nok få det væk.
Det er dog utrolig, som du anbefaler ”Allergikompagniet” flere steder, men dog uden at fortælle om dine egne erfaringer med omtalte.
På mig virker dine indlæg kun som reklame, og intet andet.
Sofie
Hvis jeg vågner med meget lavt blodsukker, så kan jeg også opleve at jeg nyser kraftigt flere gange i træk og bliver vildt dårlig.
En anden ting er, at jeg gaber helt vildt når jeg træner i fitnesscenter
Så vidt jeg ved, er årsagen til uprovokerede nys aldrig rigtigt blevet fundet... Og ligeså med gaben.
At det skulle have noget som helst med allergi at gøre lyder for mig som totalt nonsens. Jeg giver ovenstående skriver ret i, at det bare er reklame for Allergikompagniet.
Allergikompagniet kommer med slagkraftige påstande om, at al allergi stammer fra uhensigtsmæssige reflekser i underbevidstheden, men det er der vist overhovedet ingen former for bred videnskabelig pondus bag.
Derudover kan jeg ikke se hvad pokker sult skulle have at gøre med allergi.