Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

ryg problemer

Redigeret 19 juli, 2010, 16:59 i Rygsmerter
blev kørt ned på min scooter for godt 3 år siden.Kom godt kørene de 50 km i timen også svinget en bil til venster og jeg kørte lige ind i hans forhjul og landt på den anden side af bilen.Kom på skadestuen, der var kun noget at se på mine knær. have ikke und i rygen på det tidspunkt.Men kom så nogle måneder efter.Så gik jeg til læge og fik at vide det vare en folkesygdomme.Vis dete skulle komme fra udlykken skule jeg have und i ryggen med det samme.Så blev så sur og to hjem og tænke jeg aldrig skulle til læge mere. Når man får sådan en behandling.Har så efterfølgene gået til ca 30 kiropraktorbehandlinger men det holder kun lige nogen dage så bluser det op igen.var så lige til læge med rygen for godt en uge siden ,kunne ikke holde det ud mere. har næsten ikke sovet meget i de sidste 3 år, ens arbejde bliver også svære at holdet til.Så fik at vide hos læge det skulle jeg nok leve med resten af mit liv er kun 27år hvor træls er det lige.Skal så have taget et røntgenbillede, man må da håbe det gir noget. nogen der har en go behandlingsform for ryg og nakke smærter


Mine smærter. Har smærter i lænden og i midt ryggen også i nakken.Får nogen gange nogen smærte ture hvor det går fra rygen om omkring brystkassen.Så får jeg så undet at jeg har svært ved at komme af med noget fordi det gør så undt at jeg ikke kan trykke noget ud.det kan godt vare nogen dage,så går det over igen

ved Nakken får jeg nogen gange smærter fra nakken og ud i min højer arm ubehalig det kan også vare nogen dage
Log in eller Registrér for at kommentere.