Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Genfinde fortrængte oplevelser

Redigeret 7 marts, 2011, 10:40 i Alternativ behandling
Hej hej allesammen...
Jeg har længe gået og været bange for at "noget" er sket...
Jeg kan huske dele af oplevelsen i små bidder, men flere gange i forløbet er der sorte huller og jeg ønsker at finde ud a hvad der er sket i de "huller"...
Er der noget man kan gøre; Hypnoterapi, clervoyance el. lign...?
Og er der nogen der kan forslå noget...

Mvh VukIKM89

Kommentarer

  • Indstillinger
    Har ikke selv prøvet det, så kender ikke den faktiske virkning..... Men kender en del der har været under hypnose, så det kunne være en løsning
  • Indstillinger
    Hej

    Ja, jeg forstår sagtens, hvad du mener. Jeg har selv haft massive fortrængninger men 'hullerne' i hukommelsen er nu væk p.g.a. hypnose (hypnoterapi). En behandlingsform jeg har været meget, meget glad for.

    Hvis du vælger at komme i hypnose, skal du søge efter en dygtig hypnoterapeut. Det er ikke nok, at behandleren kalder sig hypnoterapeut - det skal også være én, der har en anden terapeutisk uddannelse såsom NLP-terapeut, psykoterapeut eller psykolog. Gerne også én der har lang tids behandlingserfaring.
    Hvis du bor i nærheden af København, kan jeg anbefale den terapeut, jeg gik hos. Hvis du er interesseret i det, kan du sende mig en mail (min mailadresse står under min profil).

    Hilsen Helene
  • Indstillinger
    Mange tak for jeres svar, det bliver nok hypnoterapi jeg kommer til at gå efter... Jeg bor desværre langt fra københavn, jeg er fra Aalborg, så jeg må se om jeg kan finde en heroppe af, men det er dejligt at vide hvad man bør tage højde for indenfor valg af terapeut...
    Og igen, mange tak for jeres svar...
  • Indstillinger
    BCE: Bad cluster elimination er en anden mulighed, jeg har læst om en som lykkedes med at få hændelserne frem og behandlet. Jeg kender ikke navnet på nogen behandler, søg evt. på nettet. Mvh. Helle8
Log in eller Registrér for at kommentere.