Fedtsugning under hagen?
Hejsa.. Ved ikke helt hvordan jeg skal forklare dette. Men jeg har ikke som sådan en dobbelthage. Men når man ser mig fra siden hænger der en bule ned under hagen - og den irriterer mig grusomt! Så meget at jeg undgår folk ser mig fra siden (selvom dette selvfølgelig ikke kan undgåes)..
Derfor er jeg ude efter en plastik kirug som kan fjerne denne "tingest" .. Jeg har ingen ide om, om det er fedt eller bare tyk hud eller lignende der 'hænger' under min hage.. Det er som sådan ikke noget slasket eller dinglende, men nærmere en lille bule nedad..
Kender nogen til dette problem, og har en idé om, hvordan jeg kommer af med det? - om ikke andet kan nogen måske anbefale en plastik kirug som kender til nettop dette..
Mvh.
Derfor er jeg ude efter en plastik kirug som kan fjerne denne "tingest" .. Jeg har ingen ide om, om det er fedt eller bare tyk hud eller lignende der 'hænger' under min hage.. Det er som sådan ikke noget slasket eller dinglende, men nærmere en lille bule nedad..
Kender nogen til dette problem, og har en idé om, hvordan jeg kommer af med det? - om ikke andet kan nogen måske anbefale en plastik kirug som kender til nettop dette..
Mvh.
Kommentarer
Hvis jeg have råd blev det Per Bjerregård, Hørsholm, jeg ville henvende mig til . Han har fjernet hud fra mine øjenlåg og det gjorde han godt. Samtidig fjernede han fedt, så det holder længere.
Har Per en hjemmeside?
Men , det er altså ham alene, jeg anbefaler.
Jeg har selv snakket med dem flere gange, dog fordi jeg overvejer at få foretaget nogle indgreb i ansigtet. Håber du finder en løsning, så du igen kan føle dig godt tilpas, også fra siden. :-)