Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

modermærke der er mørkekere

Redigeret 16 juli, 2010, 03:19 i Bumser
hej alle
jeg har er modermærke der er mørkere i midten end i kanten, er jeg den eneste der har det. håber i vil svarer
hilsen peter555

Kommentarer

  • Indstillinger
    gå til lægen - det er bedre at være på forkant end blive syg ! selv havde jeg et pænt glat mærke - jeg gik til lægen som sagde følgende ( for ca. 2 år siden ) : det ser da pænt ud - det skal du kun have fjernet hvis du selv syntes det - men så skal du have en ny tid sagde lægen. Jeg ved ikke hvorfor jeg sagde at det ville jeg have fjernet ! Jeg fik en ny tid - fik det fjernet hos den lokale læge der sendte det ind til microskopi - smertefrit og ikke en dårlig oplevelse. MEN efter kort tid kom der besked fra labaratoriet: Det var modermærke kræft Maglin Melanom - jeg kom på hospitalet ambulant og fik fjernet en del - idag går jeg til kontrol en gang om året - jeg har et ar - men jeg har mit liv ! Så derfor til enhver der bare er det mindste i tvivl - gå til lægen. På tirsdag skal jeg til min læge igen !! jeg har et "kedeligt" mærkeligt mærke på højre lår - jeg vil lade lægen tage en biopsi - for jeg elsker livet
Log in eller Registrér for at kommentere.