Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Meget let til rejsning

Redigeret 16 juli, 2010, 15:34 i Mandlige sexproblemer
Hej, jeg er en dreng på 17 år som har et lille problem.

Af en eller anden grund har jeg meget let til rejsning og det bliver et stadig større irritationsmoment for mig. Jeg kan uden grund pludselig få rejsning midt i ingenting og jeg synes selv det er en smule pinligt. Til tider kan jeg ikke engang se det mindste hint til sex eller romantik, hvis man vil kalde det det, uden at jeg får rejsning. Dette gælder både rigtigt eller hvis jeg ser noget i fjernsynet.



Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre ved det og håber derfor at nogen herinde kunne have svaret på mit problem.



På forhånd tak for hjælpen

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej,

    Tror ærlig talt det er meget normalt når man er 17 år. Mange, der er ældre end dig, får også rejsning flere gang i løbet af en dag - også selvom der ikke er noget seksuelt i det.

    Det er lidt ligesom, at der heller ikke er noget seksuelt i, at vågne med rejsning om morgenen.

    Men jeg tror også, at din alder spiller ind når du forholdsvis tit får rejsning "uden grund". Med tiden vil det nok blive mindre. Men selvfølgelig er det surt, når man synes andre lægger mærke til bulen i bukserne :)

    Johanne
  • Indstillinger
    Tak for svaret. Jeg ved godt at det er normalt at få rejsninger uden nogen direkte grund i min alder, men mine venner lader ikke til at have samme problem.

    for noget tid siden så vi en film i skolen hvor de på et tidspunkt havde sex og jeg blev sku nød til at samle benene så det ikke kunne ses. Igen lod det ikke til at påvirke mine venner.
  • Indstillinger
    Er du helt sikker på, at der ikke var nogen af de andre drenge, der lige samlede benene?

    Og hvad med dig? Gjorde du ikke alt, hvad du kunne for at skjule det? Gjorde du ikke alt for at se upåvirket ud?
    Mon ikke de andre har gjort det samme - og så går I alle sammen der og tror, at I er helt alene i Verden med problemet.

    Rolig - du er ganske normal, med helt normale og naturlige reaktioner.
  • Indstillinger
    Ja, det har du nok ret i. Mange tak for jeres hurtige svar.
  • Indstillinger
    Min mand på 34, han må i hvert fald også nogle gange samle benene :)

    Sådan tror jeg bare det er, når man er en mand - det er lidt nemmere at skjule, når man er kvinde.

    Jeg kan da i hvert fald også, flere gange om dagen, "mærke noget" - også uden der er noget seksuelt i det!
Log in eller Registrér for at kommentere.