HJÆLP - menstruation på 2- måned.
Hejsa folk.
i december fik jeg sat én p-stav i armen, og min menstruation har været normal.
Men for 2måneder siden, så var jeg i seng med min kæreste og da han trak sig ud, kom der noget bunligt ud af mig, og siden den dag har jeg plet blødt -
både normal rødt og brunt.. Det er alt fra én plet til at jeg næsten bløder igennem mine bukser.. det er næsten 3 måneder dette har stået på ..
Nogle der evt. har prøvet dette før eller har en ide?
jeg skal til lægen imorgen, men han har ikke specalie i underlivet
i december fik jeg sat én p-stav i armen, og min menstruation har været normal.
Men for 2måneder siden, så var jeg i seng med min kæreste og da han trak sig ud, kom der noget bunligt ud af mig, og siden den dag har jeg plet blødt -
både normal rødt og brunt.. Det er alt fra én plet til at jeg næsten bløder igennem mine bukser.. det er næsten 3 måneder dette har stået på ..
Nogle der evt. har prøvet dette før eller har en ide?
jeg skal til lægen imorgen, men han har ikke specalie i underlivet
Kommentarer
Og jeg har været på piller 4 år før jeg fik min pstav, og en ppille og pstav er det samme, og jeg fik igen bivikninger af ppillen, så derfor burde pstaven heller ikke give noget - det sagde den gynækolog der satte pstaven i mig..
Jeg oplever næsten det samme i forhold til de blødninger osv.
Jeg har PCO´s og gik da til lægen. Han sagde bare jeg skulle lade naturen gå sin gang.. men nu.. det fortsætter og jeg har nu snakket med en om det, som foreslog mig at tage til lægen og bede ham lave en screening for livmoderhalskræft..
Men udover det har jeg været inde og læse forskellige steder om hvad det kan være, og der er jo mange muligheder.. rifter efter samleje eller hvis man ikke er våd nok osv.
Men har nu bestemt mig for at gå til lægen igen.
Det kan også være ingenting, og så kan man få lavet en udskrabning.
Håber du kan bruge lidt af det.