Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

33-årig uden rejsning.

Redigeret 15 juli, 2010, 14:47 i Mandlige sexproblemer
Hej mænd!

Jeg har mødt en dejlig mand, som jeg har haft sex med én gang.

Han er 33, jeg 25.

Jeg undrer mig over, at han stort set ingen rejsning havde.
Han tilfredsstillede mig og han nød det helt bestemt, og det både lød og så ud som om, at han nød når jeg gav ham oral - eller kyssede, suttede og kælede for hans kønsdele, da det var noget svært at give et decideret blowjob når han ikke var stiv.

Han fik dog tilstrækkelig rejsning til at vi kunne bolle, og han fik også udløsning. Men rejsningen var der kun når han var i mig.

Vi havde haft en hyggelig aften, til vi med største naturlighed blev kærlige. Vi havde enormt god kemi, og da tøjet kom af havde vi et fantastisk sensuelt samvær og jeg følte stor nærhed og samhørighed med ham, og vi var nærmest som forelskede, på trods af at det var vores første date. Helt forskelligt fra mine tidligere oplevelser med andre.

Han var blid seksuelt, og sagde at han foretrak blid oral - hvilket jeg fulgte. Men han fik stadig ikke rejsning!!!!

Jeg er seksuelt erfaren og har haft sex med mange mænd, men det her har jeg aldrig oplevet før.

Jeg forstår det simpelthen ikke.

Jeg vil ingen problemer have med at tale med ham om det hvis det ender med at blive til andet end en flirt, men jeg er nysgerrig efter at høre om I har nogen forslag til årsagen til denne noget anderledes seksuelle oplevelse.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Kort efter jeg var blevet skilt, havde jeg et udelukkende seksuelt forhold til en mand. (Jeg havde brug for at mærke "friheden" nogle år, så det var fra starten helt klart, at det her var et sådant forhold).

    Så - derfor talte vi også frit om tingene fra dag et, og han kunne faktisk selv styre sin rejsning. Han fortalte, at han havde væsentlig større nydelse og følsomhed, når den var slap ved oralsex.

    Jeg kan forstå at din ven ikke virkede "beskæmmet" over at være slap, så mon ikke han har det på samme måde?

    På den anden side, så tror jeg da, det er en lille smule specielt, hvorfor jeg synes, det er lidt underligt, at han ikke selv lige nævnte det - og måske fortalte dig, at sådan er han, men han nyder det i fulde drag.

    Heldigvis lader du ikke til at være typen, men de fleste kvinder ville straks føle, at det nok var dem, der var noget i vejen med.
  • Indstillinger
    Tak for svaret. Det kan da godt være, at det er det der var i vejen...
    Du har helt ret; jeg tager det ikke spor personligt. Undrer mig bare :-) Det var en noget ny oplevelse.
  • Indstillinger
    Det kan da også være han var lidt nervøs, når det nu var første gang I var sammen.

    Det har jeg da i hvert fald oplevet - både at den blev slap, men også at det måske lige gik lidt for stærkt, når den så blev stiv :)

    Tror bare I skal prøve nogle flere gange, så I kan lære hinanden at kende, og det så ikke længre er nyt.

    Johanne
Log in eller Registrér for at kommentere.