Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kløe i HELE kroppen

Hejsa. Er der nogle der kender det at man klør og har uro i HELE kroppen... Jeg er nemlig meget i tvivl om det er pga psoriasis eller noget andet.. Har det som om jeg har 1000 myrer inde i hele kroppen...og er vist ved at blive lidt "små" skør over det.... Håber at høre fra nogle !!!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har osse en stor uro i hele kroppen. Har haft det i 15 år, er i stærk bedring, Har du problemer med snue, næsen løber og lign.
  • Indstillinger
    jeg forstår udmærket du føler dig skør af din kløende fornemmelse i hele kroppen---som jeg forstår det slår du ikke ud med udslet på kroppen ---er det rigtig
    jeg er også ved at blive skør for jeg slår ud med små kløende vabler på begge arme ---og jeg har snart kradset mine arme til blods----

    hvad det skyldes er svært at finde ud af
    hvis det er noget jeg har spist som jeg ikke tåler ---skulle jeg vel slå ud på hele kroppen ---og det gør jeg ikke--det går lidt op på skuldre og halsen ---men ingen andre steder ----det brænder som ild i huden ---jeg fik noget salve på apoteket i går ---men det hjælper ikke ---jeg må til lægen i morgen ---hvis det ikke bliver bedre ---

    det er startet for et par dage siden ---og bliver ikke bedre ---har nogen et godt råd
Log in eller Registrér for at kommentere.