Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Røde knopper på penis hovedet?!

Redigeret 11 juli, 2012, 04:01 i Åben debat for mænd
Hej jeg er en dreng på 17 år og jeg tror måske jeg har redet mig en eller anden form for kønssygdom.

Jeg har fået nogle flade røde knopper på penishovedet. de gør hverken ondt eller svir. jeg tror det hele startede i vinters da jeg fik et blowjob af en pige. lige siden har jeg haft de knopper.

de er der ikke hele tiden. de kommer og går. Jeg kan vågne op uden nogle knopper også lige pludseligt 2 timer senere er de der igen.

Jeg har virkeligt brug for at få dem væk men det med at en læge skal til at kigge på min penis er ikke lige mig.

Er der nogle der har prøvet noget ligende eller ved hvad det er? det er virkeligt neder at gå rundt med en rød snabel...

tak på forhånd

Kommentarer

  • Indstillinger
    Se dog bare at komme til lægen med det. Helt ærligt; du skal vise den til en læge før eller siden, og det er ærligt talt, undskyld mig, for dumt ikke at gå til læge når du har mistanke om en kønssygdom.
    Det viser sig nok ikke at være noget som helst andet end naturligt, men kan du så komme afsted!
  • Indstillinger
    ja... helt ærligt! Se dog at komme afsted til lægen!

    Der er ingen der syntes det er fedt, når lægen skal se på ens kønsorganer... men nogen gange er det simpelthen nødvendigt! -og... jeg kan berolige dig med, at man ikke dør af det ;-) De der læger ser jo for pokker på kønsorganer flere gange om dagen, det er jo deres arbejde!

    Hvis du tror det er en kønssygdom, er det da bare om at få svar på, om det er værd at bekymre sig om! Det kunne jo også være, at det er noget der ikke har nogen betydning.
  • Indstillinger
    hey har også selv haft det men fandt ud af det kom efter jeg hade haft sex med min kæreste uden kondom eller intimcream fordi hun simpelt hen var før tør og de gik væk igen efter 3 dages tid så nu bruger vi cream under sex og har ikke set dem siden !
  • Indstillinger
    Nu snakker i om knopper, men i siger også at de er flade?
    Jeg får røde pletter i ny og næ, og har ingen sygdomme. Men det er samme reaktion som mine hænder ved temperaturændring. Jeg har heller alldrig hørt om en kønssygdom som skulle give knopper på glans penis. Med mindre dette skulle være kønsvorter (Condyloma acuminatum), som ikke skulle være til at tage fejl af.

    Jeg ser ingen grund til bekymring, men er man i tvivl, så gå til lægen. Han kan, om ikke andet, forklare lidt om hvorfor de røde knopper kommer.

    Og som nævn tidligere, kan det være en allergisk reaktion.
  • Indstillinger
    Hej, er en dreng på 13 år.
    Har sammen problem, men jeg er rimelig sikker på at det ikke har noget at gøre med kønssygdomme at gøre.
    har sammen problem, og har lige været i sommerhus.
    der var pool.
    der gik nogle dage da jeg pludselig fik øreproblemer.
    Hele min familie fik det også, så vi tog til vagtlægen.
    han mente at det sikkert var noget med poolen.
    "Der var ik nok klor i vandet, så der var en masse bakterier deri som fik os til at få de her problemer med ørene (øregangsbetænnelse)" mente han.

    Jeg fik de her problemer med penishovedet lige efter sommerhuset, så det jeg tror er problemet er bakterierne i poolen.
    Altså at det er nogle bakterier som laver noget "udslæt" eller hvad man kan kalde det.
Log in eller Registrér for at kommentere.