Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

vil hjælpe min familie!

Redigeret 27 november, 2010, 09:55 i Motion
Hej. Jeg er fornylig kommet hjem fra en idræts-efterskole. Efter mit ophold gik det op for mig, hvor usund min familie er. Jeg har brug for hjælp til kostomlægning, osv. Er der nogen som kender nogle gode hjemmesider, som er let overskuelige? Med hensyn til opskrifter eller oplysninger om hvor meget motion der skal til for forbrænde forskellig slags madvarer.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det er jo mindre interessant hvor meget der skal til for at forbrænde hvilken mad. Mere interessant er det at føle sig sund, rask og glad. Så i første omgang er det måske noget med bare at komme i gang med motionen, så følger den sunde ernæring ofte med af sig selv.
    Det kan være en stor opgave at forsøge at gøre alle andre sunde, især hvis de ikke selv ytrer ønske om det. Men det er jo super positivt at du selv er ved at komme til nogle gode og sunde konklusioner i dit liv. Lykke til med det. Og så må du jo i gang med kogebøgerne og lave dejlig og sund mad til familien som de bliver nødt til at smage igen.
  • Indstillinger
    nu er dette et emne --som var på i juli måned---der kunne være sjov at høre om den aktive idræt og sundheds øver --har fået sin familie med på den gode ide ---
Log in eller Registrér for at kommentere.