Steril af betændelse i bitestiklerne ???
Hej.
Jeg håber at nogen kan hjælpe mig med at svar, jeg spørg jer fordi det er et meget ømt emne for min kæreste.
Han har fået betændelse i sine bitestikler for anden gang nu og han er meget bange for at han er blevet steril af det.
Jeg har søgt lidt på nettet efter svaret men uden held.
Men kan man blive steril af det???
Håber i kan hjælpe.
Mvh Kazika
Jeg håber at nogen kan hjælpe mig med at svar, jeg spørg jer fordi det er et meget ømt emne for min kæreste.
Han har fået betændelse i sine bitestikler for anden gang nu og han er meget bange for at han er blevet steril af det.
Jeg har søgt lidt på nettet efter svaret men uden held.
Men kan man blive steril af det???
Håber i kan hjælpe.
Mvh Kazika
Kommentarer
Da du siger at det er anden gang, og stiller dette spørgsmål bliver jeg helt nervøs for, om det ikke er under behandling ved lægen og denne ikke har informeret ham om sygdommen? Ellers skal han se at komme afsted. Og han skal testes for kønssygdomme, så I kan komme i behandling hvis I har sådan en.
Jo han er under behandling, men lægen har ikke fortalt noget om selve sygedommen også var der nogen der fortalte os at det kunne medfører at han kunne blive seril.
Vi er begge blevet testet for kønssygedommen men de var negative, men lægen m ener at det er kommet af nogle bakterier i badevandet.
Mange tak for svaret :-)
Mvh Kazika
Det er meget muligt man kan få denne betændelsestilstand ved at bade i urent vand, men jeg er sikker på det kun sker yderst sjældent. Er dog ikke læge, men synes bare det lyder usansynligt..
I mine ører lyder det logisk nok.
Jeg har hørt at man skal holde hygiejne ved penis især bag forhuden hvor der kan dannes det der kaldes nakke ost? ER det nødvendigt at holde det rent? Hvad kan der ske hvis man ikke gør det? Kan man blive steril på længere sigt?
Og mit problem er , at jeg næsten ikke tur gøre det . Fordi de gør ondt at røre ved mit pen is hoved . Det gir sådan et jag. Så jeg har et problem håber i kan hjælpe ...:)
Mvh 12345.
Jeg undrer mig over at dit spørgsmål er, om der kan ske noget ved at du har dårlig hygiejne.
Et bedre spørgsmål er da, hvorfor i alverden du har så ondt, at du ikke kan holde din penis ren!???
Eftersom du har smerter skal du da se at komme til lægen!
Så ja, du akn godt blive steril af betændelse i bitestiklerne, og nej, det behøver ikke hænge sammen med klamydia.