Hjem Hud og hår Eksem

Erfaring med Dexem

Redigeret 4 juli, 2010, 07:19 i Eksem
Hej !

Jeg vil spørge om der er flere her, der ligesom mig, har gode erfaringer med produktserien Dexem ?

Jeg lider af en mild form for Psoriasis og har dagligt brugt Locoid Creme, Locoid Kutanopløsning samt Mildison Lipid.

Sidste år blev jeg opmærksom på produktserien Dexem og bruger produkterne regelmæssigt, faktisk dagligt.

Jeg har nedsat mit forbrug af kortisonholdige cremer væsentligt, især produktet Dexem Head har vist at have en god virkning, i kombination med Locoid Kutanopløsning.

Er der andre der har lignende gode erfaringer med Dexem ?

Kommentarer

  • Hej Vivavaria1!

    Jeg fik noget udslet ved tindinger og ind imellem næsten hele hårgrænsen efter start på ny medicin (gabapentin), da det kløede gik jeg på apoteket og fik dexem, hvilket jeg så gav en chance over noget tid, det hjalp men gik ikke væk, så nu smører jeg 1-2 dage med hormonsalve (istedet for 10 dage), og holder så ved lige med dexem, det reducerer min brug af de skrappe midler, så jeg vil sige, jeg kan ikke få mit udslet væk; men jeg kan holde brugen af hormonsalve på afstand ved vedligeholdelsesbrug (hvis man kan sige sådan) af dexem.

    Mvh. EK
Log in eller Registrér for at kommentere.