Knude tæt ved endetarm
Jeg har fået en knude tæt ved min endetarm og ved ikke helt hvad det er for noget. Den sidder måsle 1 cm derfra, men er ikke synderlig irriterende udover hvis den berøres. Knuden sidder under huden, men der er en tydelig bule. Ud fra dette er det vel ikke en hæmoride?
Den har været der i over 1 måned nu, men har ingen anelse om det kan være noget alvorligt eller om det bare forsvinder igen.
Normalt ville jeg gå til min læge men jeg er fornylig flyttet til udlandet, så tænkte jeg lige ville høre herinde om nogle måske kender til den slags?
på forhånd tak!
Den har været der i over 1 måned nu, men har ingen anelse om det kan være noget alvorligt eller om det bare forsvinder igen.
Normalt ville jeg gå til min læge men jeg er fornylig flyttet til udlandet, så tænkte jeg lige ville høre herinde om nogle måske kender til den slags?
på forhånd tak!
Kommentarer
Jeg har netop samme symptom. Fandt du ud af, hvad det var?
har selv haft samme problem.
Havde noget der føltes som en knude/byld tæt ved anus.
uderst øm ved berøring.
Tog til læge med det efter to dage(idag), og fik at vide at det var en hæmoride.
Så har fået noget salve til at smøre det med, og så skulle det gerne gå væk af sig selv.
Det kan også lyde lidt som om at det er en byld du har, da du skriver at det har stået på i 1 måneds tid. Hvis det er det er det højstsansynligt et hår der er vokset indad, og derved trukket bakterier med ind under huden.
Men tag til lægen ligegyldig hvad, så kan du få en sikker dianose, og se at få afhjælpet dit problem.