Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Locoid creme - Påsmørelse.

Redigeret 15 august, 2010, 16:25 i Åben debat for mænd
Goddag.


Jeg har fået recept på noget "Locoid" creme, der skal smøres på forhuden hver aften inden jeg går i seng, i 2 måneder. Har læst lidt frem og tilbage, og dette creme skal helst ikke på selve hovedet.
Lægen forklarede mig det ikke særlig godt, andet end at jeg skulle smøre på et bestemt sted, "ved en hvid streng". Når jeg har smurt det på, hvordan forhindrer jeg så det kommer på selve hovedet?

Er der noget bestemt jeg skal gøre? Vente til det "trænger ind" eller lign.?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Mit råd er at smide cremen ud og få lavet en operation, hvor du får fjernet halvdelen af forhuden. Det vil løse alle dine problemer (:

    jeg er en dreng på 16 år.

    Jeg fik selv lavet en "halv omskæring" i Januar. Operationen var faktisk meget hyggelig :P Jeg blev lokalbedøvet, hvilket gjorde lidt ondt, men ikke noget man dør af :D
    Resten af operationen gik som smurt. Jeg kunne ikke se hvad der foregik og kunne intet mærke. Jeg lå faktisk bare og hyggesnakkede med sygeplejersken ved siden af mig (:

    Den første uge efter operationen, var "Børge" lidt hævet og glansen var meget følsom, men det var ikke noget der gjorde ondt, bare mindre irriterende.

    nu er der så gået lidt over ½år og det ser helt fint ud, der er kun få mindre ar efter operationen.

    Jeg vil klart anbefale en sådan operation, eller en "hel omskæring". Begge dele er meget bedre end at gå med forhudsforsnævring :D

    med hensyn til det der salve/creme: Drop det, det er kun spild af tid at skulle gå at vente på virkningen (hvis den kommer) Der gik et helt år fra jeg fik salven hos lægen, til jeg blev opereret = Spild af tid, få det gjort på den lette måde, nemlig OPERATION (:

    Det var alt fra mig, hej hej :D
Log in eller Registrér for at kommentere.