Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Glidecreme

Redigeret 30 juni, 2010, 12:34 i Åben debat for kvinder
Kan man godt bruge denne glidecreme:
http://shop.mediqdanmark.dk/katalog/51/ ... 50?image=1
fandt den nemlig som den eneste i huset.

Kommentarer

• Please er der ikke en der kan hjælpe.
  • Joh, det kan du vel godt, men hvorfor er du så panisk? Man kan da godt have seksuelt samkvem uden at bruge glidecreme - især hvis man har et godt forspil.

Men - jeg er nok for sent på den med mit bud - du havde tydeligvis meget travlt.
  • Jeg er overhovedet ikke panisk og nej det er ikke for sent, men tak for svaret.
  • Det var nu mere fordi, du rykkede for svar i løbet af ganske få minutter.

Det her er et debatforum, hvor helt almindelige mennesker udveksler erfaringer, der sidder altså ikke en flok "eksperter" klar og venter på, der skal komme spørgsmål i lige præcis den kategori, man nu er "ekspert" i.

Det kunne være dejligt med et sådant serviceniveau, men sådan er verden altså ikke skruet sammen - slet ikke.
  • Hold da op hvor misforstår folk da bare alt, det er da utroligt at man skal have kastet sådanne svar i hovedet.
  • Ja, men så må du da meget undskylde - jeg forsøgte bare egentlig at forklare høfligt og venligt, hvorfor jeg fik indtrykket af, at du havde brug for svar i løbet af få minutter.

Jeg mener ikke at have misforstået noget som helst. Læs selv dine indlæg: Først et spørgsmål - 20 minutter efter: "Please er der ikke en der kan hjælpe."
    ???

Hvordan skulle jeg få andet indtryk, end at det handlede om, at du havde meget travlt?

Nej, glem det - men prøv lige at forestille dig, at jeg faktisk prøvede at være venlig ved at fortælle dig, hvorfor du ikke kan forvente svar på få minutter i det her forum.
Log in eller Registrér for at kommentere.