Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

AV i kussen, Hør lige tøsser, kan i lige forklare mig noget,

Redigeret 29 juni, 2010, 16:58 i Åben debat for kvinder
Hør lige tøsser, kan i lige forklare mig noget,

Jeg har en skøn og dejlig kæreste.
Som havde et lille sex´problem, hun er vist ikke så glad for sin kusse.
Jeg syntes nu at, hun og den, det hele, er helt vildt sødet og lækkert, ;) frækt og dejligt ;)
og jeg siger det så, tit og ofte jeg kan komme af sted med det.

Jeg tror lidt at, hun tror/mener at der er noget i vejen med den, og at den er lidt ulækker,
Hun havde prøvet på samleje, før mig, men det ikke lykkes,
jeg er meget erfaren og en blid elsker og jeg har været så forsigtig, og kun gjort hvad hun bad mig om,
hun har stadig det med sin kusse, men hun er nu blevet glad for sex, ;) og vi har et dejligt, smukt og kærligt sexliv.

Eller det troede jeg, nu har hun lige fortalt at, det nogle gange, alligevel, har gjort undt.

Pis HVAD ??????? jeg vil sku´da ikke gøre noget, der gør undt, jeg vil være dejlig.

Hun fortalte mig, at det nogle gange her gjorde undt, lige først, i starten, når jeg stikker min pik ind, jeg kan godt mærke at hun spænder lidt, og jeg er blidt og forsigtigt og prøver opmærksomt at fornemme mig ind, jeg kan jo mærke når hun spender i kussen, så venter jeg indtil at hun slapper af, og så er det ok, og hun kan li´det.
Og det er så fantastiske smukt, det sex vi har sammen(kærligsex)

men jeg har fået det, lidt svært nu, hvor ved at, det nogle gange gør undt.
og hun har ikke vist det, eller sagt det, og jeg her ikke set det i hindes øjne.

jeg forstår det ikke og kan ikke lige takle det !
jeg har forslået, at vi køber en lille dildo, vi/hun kunne bruge først, til hun var klar
jeg har forslået knibeøvelser og lidt "privat tid " så hun kunne lære sin kusse at kende.
men hun syntes vist, ikke rigtigt, at det er nogle god ide.

Hun fortalte mig også, at mange af, hindes veninde også skjuler det, at det nogle gange gør lidt undt, ?

Det er jo der for at jeg skriver, til jer tøsser/kvinder og spørger, HVORFOR skjule, at det gør undt ????

Og har i nogle gode forslag, til hvordan jeg sådan nu lige takler det hele.

Hilsen ;) fra mig jeg vil helst være lidt anonym

ps.
det plejer at være min kæreste der rette mine stavefejl, jeg er lidt ordblind,
så måske er der nogle ord, der ikke giver mening/betyder noget andet. sorry

Kommentarer

  • Indstillinger
    Ærlig talt; når hun ikke har snakket noget om det, og ikke siger noget om det når I har sex, så vil jeg altså formode at det er fordi det ikke gør så ondt at det har nogen betydning.
    Det kan godt spænde lidt lige når man går i gang, men når bare det kun er et kort sekund, så gør det altså ikke noget i forhold til om man nyder at have sex eller ej. I kan jo for eksempel bruge glidecreme; måske det vil afhjælpe det :)

    HVIS det er et problem for hende, så må I prøve at finde ud af hvad der kan hjælpe hende til at slappe af.
  • Indstillinger
    Jeg er meget uenig med første indlæg !

    Jeg har selv lige fået konstateret "vulvodyni"
    Søg på ordet her på siden og tjek om der er noget i kan genkende.

    Held og lykke !
  • Indstillinger
    Jeg afviser på ingen måde, at det kan være noget problematisk. Jeg understreger bare, at hvis hun ikke har større gener end en smule ømhed ved indføring af penis, så er det ikke unormalt, og vil sandsynligvis kunne afhjælpes med glidecreme og rigelig stimulering før samleje.
  • Indstillinger
    Jeg er enig med anna84.

    Det behøver ikke at være andet end manglede fugtighed. Måske er den unge mand lidt for hurtig alligevel.
    Det kan da også mærkes, hvis man er lidt stram. Det er der ikke noget unaturligt ved. Ingen kan naturligvis vide det sikkert, men det var da også min første tanke.
  • Indstillinger
    Hej

    og tak for jeres svar, jeg har læst dem alle,
    jeg vil lige google, det der mystiske ord "vulvodyni"

    Der er ikke fordi at hun ikke er våd ;)

    Måske er det bare mig, der ser, det som et problem. ?
    At det er mig, der gør undt,--- der har jeg det ikke så godt med.

    Det er jo også derfor, at jeg spørger jer kvinder. ♥♥ ;) Så bare skriv
  • Indstillinger
    Som jeg læser dit brev, så svarer det lidt til, at hun kommer til at skrabe tænderne mod dit pikhoved når hun giver dig et blowjob, og du siger eller tænker "av". Det er noget der gør lidt ondt, men det er ikke ligefrem noget der ødelægger fornøjelsen, vel?
Log in eller Registrér for at kommentere.