Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Spørgsmål om p-piller og pletblødning?

Redigeret 27 juni, 2010, 11:14 i Åben debat for kvinder
Jeg plejer ikke at glemme at tage mine p-piller men for 2-3 uger siden glemte jeg at tage dem i 3 dage. Så snart jeg kom i tanke om det skyndte jeg mig at tage 2 på en gang. Men altså resten af pakken (ca 14 dage) var jeg jo en pille bagud dagsmæssigt for fortsatte pakken ud, vidste ikke om det var rigtigt at gøre. Jeg fik pletbløninger af de glemte piller. og har det stadig lidt hver dag (startede efter de 3 glemte piller). Er startet på en ny pakke og har taget de første 3 piller. Holdte ikke pause mellem den gamle og nye pakke. burde jeg ha gjort det? Skal jeg stoppe og holde pause nu? Vil bare gerne ha de pletblødninger til at gå væk.
mvh line

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvorfor i alverden ringede du ikke til din læge da du havde glemt at tage dine piller i tre dage??? Jeg håber, at du har brugt kondom sidenhen. Jeg syntes, at du skal ringe til lægen i morgen og lige høre hvad du bør gøre - men jeg vil tro, at du bare skal fortsætte med den pakke du nu er begyndt på og så holde pause derefter.
    Men ring altid til lægen hvis du laver kludder i det og ikke kan læse i indlægssedlen hvad du skal gøre.
Log in eller Registrér for at kommentere.