Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

En sex klinik

Redigeret 30 juni, 2010, 17:44 i Åben debat om sex
et letter pinlig spøgerlssmål:
er der en klinik i dk som hjælper en hvis man freksembel er jomfrue, i en "høj" alder og /eller er genert ?

jeg ønsker ikke en prostiuteret eller et bodel,
det skal være en prof.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du bliver nok nødt til at specificere dit spørgsmål lidt. Ønsker du en seksuel debut?

    Det fremgår ikke, om du er mand eller kvinde, men hvis du er kvinde og udelukkende ønsker at få din mødom brudt, så kan det vel klares med en dildo. Ja, du kan måske få lægen til det ved at få foretaget en gynækologisk undersøgelse.

    Der findes ikke "firmaer", der giver seksuel debut, som samtidig ikke er et bordel med prostituerede ansatte, der i øvrigt i alle højeste grad er professionelle. Hvad skulle i så fald dette firma være??

    Ja, undskyld - jeg forstår slet ikke dit spørgsmål.
  • Indstillinger
    Jeg tror måske at jeg forstår.

    Der var på et tidspunkt et dokumentarprogram fra England der handlede om et "firma" der arbejdede med folk der var usikre omkring sex og nærhed, fordi de aldrig havde fået taget de skridt de fleste tager i ungdomsårene.
    I programmet fulgte man nogle af de kvinder der arbejdede der såvel som grundlæggeren af "projektet" og nogle af mænd som af forskellige grunde ønskede at blive fortrolige med kvindekroppen og prøve at have sex for første gang.. Kvinderne havde flere "sessioner" med manden, og det drejede sig ikke fra første færd om samleje, men om for eksempel at røre ved hinanden, kramme, ligge ved siden af hinanden og sådan. Stille og roligt og over flere møder rykkede de så tættere og tættere mod målet: Sex. Det foregik på mandens præmisser men med kvinden som en slags coach.

    Hvis det er det du spørger efter Wildau, så må jeg skuffe dig og sige, at det ER prostituerede. Når man har sex og får penge for det, så kaldes det prostitution. Men der er forskel på hvilken form for prostitueret du vælger: Der er stor forskel på den narkoluder du måske ser for dig ved tanken "prostitueret" og så et velholdt bordel med unge kvinder der tjener ekstra ved siden af studiet. Hvis du opsøger et bordel (søg evt. på nettet), så kan du sagtens melde ud fra start, at du er usikker, genert og ikke ved hverken op eller ned, og har brug for at det går stille og roligt og hun guider. Sådanne kunder har de helt sikkert jævnligt.

    Det kan også være, at det du søger, er en der kan hjælpe dig til bedre selvværd og til at turde springe ud i seksuelt samvær. Altså rådgivning/coaching, ikke det fysiske. I så fald må det være en sexolog du skal opsøge.

    Sidst men ikke mindst må jeg sige, at såfremt du er født i 1984 som dit brugernavn antyder, så vil jeg ikke kalde dig en jomfru i høj alder. Du er ganske vist senere på den end gennemsnittet, men du er ikke den eneste.

    Er der noget af det jeg skrev der ramte rigtigt?
  • Indstillinger
    ja du ramte helt rigtig, og jeg er meget taknemlig for dit svar, det vil/har hjulpet mig til at tage en beslutning.
  • Indstillinger
    Hvor er det dejligt at høre :-)
    Held og lykke! Og god fornøjelse fremover :-)
Log in eller Registrér for at kommentere.