Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Bryster..

Redigeret 27 juni, 2010, 17:53 i Åben debat for kvinder
Hej, jeg er en pige på 14 år, men bliver 15 her til efteråret. Jeg har søgt og søgt på nettet om ens bryster stadig vokser efter ens menstruation også vil jeg gerne lige sige at jeg har fået mit menstruation, men de steder hvor jeg kiggede stod der at brysterne ikke ville vokse mere efter man havde fået sin menstruation. Jeg er bryster, men det er kun sådanne nogle "mini bryster" hvor de kun lige ligner et lille bjerg. Eller hvad man nu kan sige.. Passer det??

Jeg har også lige et andet spørgsmål:
Jeg skal flytte skole efter sommerferien, og så når vi skal have idræt i skolen hvor vi så skal bade. Det kan jeg ikke lide, for jeg kan ikke have når jeg viser min krop til andre piger. Jeg ved godt det lyder underligt, men især når jeg har små bryster. Hvad gør jeg??

Jeg håber at en eller anden kan svare på mine to spørgsmål.. :-)

Kh. DenAnonyme15

Kommentarer

• altså jeg fik menstruation lige inden jeg fyldte 11, og jeg er i dag 20 og det er kun 1 års tid siden mine bryster helt stoppede med at vokse (nu går de bare frem og tilbage i takt med min vægt)
    så dine kan sagtens vokse endnu. :)
    mht til det andet, der har du nok ikke noget valg, jeg havde det heller ikke selv særlig godt med det, jeg valgte så at snyde, og klæde om på toiletterne, så lærerne ikke opdagede det, og så bade når jeg kom hjem. men det er jo ikke alle steder man har mulighed for det :)

og jeg er sikker på at mange af de andre piger har det ligesom dig :)
  • Ja, okay :-) Men det er jo svært, at vide hvis man hører noget andet :-D

Jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre, men jeg har nu en hel sommerferie til at tænke over det :-)
  • nu skal du jo også huske på at nogle kvinder bare ikke får særlig store bryster..
    og det kommer jo også an på din vægt osv.. er du undervægtig skal du nok ikke regne med at få bryster som pamela anderson, osv..

http://www.007b.com/breast_gallery.php
    ^^ her kan du se, at ikke alle har store flotte runde bryster, nogle har også små og i forskellige former osv :)
    alt sammen er ganske normalt, ingen er jo ens :)
Log in eller Registrér for at kommentere.