Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Trang til anal

Redigeret 22 juni, 2010, 16:32 i Mandlige sexproblemer
Hej

Jeg er en frisk dreng på 16, der tit onanerer 7-8 gange ugeligt, er det normalt.
Når jeg onanerer har jeg en stor trang til at stikke en dildo/finger op i analen, men føler det bare meget besværligt, er der nogen ting man kan bruge som man kan finde der hjemme?
Er det normalt?
Er stadig jomfru.

Hjælp mig hurtigt tak.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Der er slet ikke noget galt i at onanere hver dag eller flere gange om dagen for den sags skyld.
    Om det er "normalt" at kunne lide at få stimuleret anus samtidigt er måske ikke den rigtige måde at stille det spørgsmål på. Nogle tænder på det, andre vil absolut ikke prøve det. Begge dele er helt okay :)
    Det vil måske være nemmer for dig stimulere dig selv analt hvis du ligger på siden og rækker armen om bag dig. Ellers findes der butplug med sugekop som man kan sætte fast på en stol fx.
    Du skal passe på med at bruge en almindlig dildo eller andet uden "stopmekanisme" i numsen, for man kan risikere at det smutter op hvis ikke man holder fast i den. Der findes sexlegetøj specielt til anal brug, fx. butplug.
  • Indstillinger
    Men er der nogen ting man kan bruge hvis man ikke er så meget til finger og man ikke lige har penge på hånden
  • Indstillinger
    Hvad skal jeg gøre hvis der kom blod på min finger da jeg tog den ud?? kun lidt og der var lidt blod rundt om mit anusåbning
  • Indstillinger
    Du har nok bare fået en rift. Den skal nok hele hurtigt igen.
  • Indstillinger
    mange tak for hjælpen Håber det kun er det
  • Indstillinger
    Redigeret 21 juni, 2010, 07:28
    Du kan evt. bruge en gulerod med kondom på - tag en lang en du kan holde godt fast i.
    Du har nok revet dig, og det er derfor der var blod på fingeren. Sørg for at file dine negle, og brug noget glidecreme.
  • Indstillinger
    Jeg understregede kraftigt, at der skal kondom på alt hvad man kan finde på at proppe op, og et sådant vil holde sammen på sagerne...

    Men jeg bakker da helt klart op om, at det mest fornuftige og behagelige for den sags skyld er at køb en analdildo - og den behøver ikke koster mange hundrede kroner.

    Jeg kan ikke se nogen grund til at opsøge en sexolog.
Log in eller Registrér for at kommentere.