Kønssygdom??
Hej Netdokter!
Jeg har en del problemer, som jeg håber, at du kan hjælpe mig med. Jeg har nogle hvide knopper på den øverste del af min skede over klitoris (de sidder ikke udenpå huden, men nærmest under den - hvis du forstår?). De minder lidt om bumser og en gang i mellem kan jeg trykke noget hvidt stads ud af dem. Hvad er dette?
Jeg har aldrig været sammen med nogen seksuelt (kan man så have kønssygdomme?), og jeg går i bad hver aften.
Derudover dannes der ligesom noget hvidt creme-agtigt stads på mine indre skamlæber i løbet af dagen, hvilket jeg finder lidt ulækkert. Hvad kan dette være?
Jeg håber, at du kan hjælpe mig.
Jeg har en del problemer, som jeg håber, at du kan hjælpe mig med. Jeg har nogle hvide knopper på den øverste del af min skede over klitoris (de sidder ikke udenpå huden, men nærmest under den - hvis du forstår?). De minder lidt om bumser og en gang i mellem kan jeg trykke noget hvidt stads ud af dem. Hvad er dette?
Jeg har aldrig været sammen med nogen seksuelt (kan man så have kønssygdomme?), og jeg går i bad hver aften.
Derudover dannes der ligesom noget hvidt creme-agtigt stads på mine indre skamlæber i løbet af dagen, hvilket jeg finder lidt ulækkert. Hvad kan dette være?
Jeg håber, at du kan hjælpe mig.
Kommentarer
Men en sådan bør du da lige tale med, for det kan da være lidt irritation eller måske noget svamp, og det kan der gøres noget effektivt ved.
Hvis du vasker dig med sæbe kan det i øvrigt sagtens være dig selv, der fremkalder den irritation. Brug kun rent vand, når du vasker dig, men lad være med at spule med bruseren. Der skal i de dele være noget helt naturligt fugt, og hvis du vaske det væk hele tiden, giver du dermed signal om, at der skal produceres mere, og så får du de problemer, du nævner.
Men - tal med lægen.