Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Svie i penis

Hej. Jeg har i 1,5 år lidt af smerter/svie i lysken, pung, lænd og bækkenbund.

Jeg har smerter i lysken som fører op i penis med tiltagende og aftagende smerter/svie/varm fornemmelse( det skal her siges at når jeg vågner om morgenen er smerterne ik at mærke i penis, men kommer efter 30 min til en time).
Det er mest højre side i lysken/bækkenbunden der gør ondt. Jeg får massage 2 gange ugentligt i lysken og laver træningsøvelser for at styrke området. Jeg har derudover problemer med at holde rejsning på grund af alle dise forhold, mest pga at der kommer en sviende/varm fornemmelse i penishovedet..

Jeg er flere gange blevet tjekket for klamydia og blærebetændelse uden der er fundet noget.
Har været i MR-skanner hvor både ryg og lyske blev tjekket uden resultat.

Nogen der har råd eller kender til problemet???

Kommentarer

• Hej

Jeg har det sidste år haft mange af de samme symptomer. Jeg døjer med smerter/ svie i lysken, pung, lænd og bækkenbund. Specielt smerte i bækkenbund er ubehageligt.

Jeg er begyndt at få lidt svie ved forhuden på penis og ind i mellem et jag ind i penis. Jeg har dog ingen problemer med rejsning.

Jeg er endnu ikke blevet tjekket for klamydia og herpes. Jeg har dog bestilt en tid ved lægen for at blive undersøgt for herpes og klamydia.

Jeg er tidligere blevet beskyldt for at jeg kunne have prostatitis, idet det også giver mange af ovennævnte symptomer. Prostatitis er svært at komme til livs og jeg tror ikke selv på at det er det jeg fejler.

Jeg håber virkelig, at du er der endnu. Det kunne lyde som om vi døjer med det samme og vi kunne håbe på at finde en fælles løsning.

Håber at høre fra dig.

Hilsen Krebsen
  • Ps.

Jeg glemte lige at skrive, at jeg ofte har ondt ned i begge ben. (mest venstre)

Jeg har en sjælden gang svie ved vandladning.

Hilsen Krebsen
  • Hej. Tak for dit svar, rart at vide man ik er alene med den slags problemer.

Er du blevet tjekket for klamydia m.m. som du skrev du ville blive??

Jeg har lige været ved læge igen da smerterne i lysken blev for store til at jeg kunne sidde ned. Fik noget smertestillende.

Jeg skal lige høre om en privat ting, har du smerter under samleje??

Hilsen N.
  • Hej med Jer,

Er der nogen af jer, der er blevet klogere på årsagen!?
    Døjer med stort set samme symptomer..

På forhånd tak
Log in eller Registrér for at kommentere.