Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvad Fejler Jeg

Redigeret 19 juni, 2010, 12:31 i Kroniske smerter
hej jeg er 20 år gammel drikker ikke tager ikke stoffer eller lign
men jeg har smerter i maven i højre side lige under brystkassen jeg har forstoppelse igennem 14 dage jeg er træt kan faktisk sove hele tiden
jeg er meget lidt gul i mine øjne man kan se det nar jeg kigger til siden så er der en let gul farve i kante af det hvide

Kommentarer

  • Indstillinger
    du skal kontakte din læge jeg kunne godt give nogle bud på hvad det kunne være du fejler --men det vil jeg ikke --for jeg er ikke læge --men du skal gå til lægen allerede i morgenog få styr på hvad det kan være ---ikke for at gøre dig forskrækket --men den bedste medisin er at få tigene undersøgt --det sagde min gamle læge altid ---man skal aldrig llade noget vente for længe var hans moto
  • Indstillinger
    Hej Bettina

    Det lyder næsten som om, at du selv har en idé om, hvad det kan være?
    Jeg er heller ikke læger men det kunne måske lyde som galdesten.
    Under alle omstændigheder - få bestilt en tid hos din læge. Du skal jo ikke rende og have det sådan.

    Hilsen Helene
  • Indstillinger
    Hej betina
    Du skal kontakte din læge med det samme i morgen, jeg regner med du vil blive indlagt, det kan tyde på at du ha en galdesten og den gule farve du har inde eller rundt omkring øjnene er at din galde ikke løber som den skal.
    rigtigt god bedring
    Ps min mor havde det samme derfor kunne jeg gætte frem til det

    hilsen gulcan
  • Indstillinger
    jeg har været til læge idag og skal indlægges mandag og undersøges af specalister mine alat tal (betændelses tilstand i leveren) lå på 270
    årsagen er formentlig en virus
  • Indstillinger
    det er godt du har søgt læge --så du får klarhed over hvad du fejler ---og kommer i behandling --
Log in eller Registrér for at kommentere.