Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Diverse seksuelle problemer

Redigeret 24 juni, 2010, 13:40 i Mandlige sexproblemer
Hej alle sammen, som det ser ud nu, så er jeg begyndt at tvivle lidt på generalt alt hvad der har med min sexualitet at gøre, og har det svært med at snakke med mine venner om det.

Jeg er en 20årig (Snart 21) fyr som stadig ikke har haft vaginal sex. Jeg har lystet flere piger med oral sex, men har dog aldrig selv modtaget.

Jeg har to store problemer der har afholdt mig fra sex, ikke bare psykisk men også fysisk.

Først og fremmest så er min penis ikke særlig stor, jeg har læst utallige forskellige steder det handler om at acceptere kroppen, hvilket jeg også kan gøre i ny og næ, men der bliver ved med at komme den trælse følelse af lavt selvvær.
Nogle dage er jeg glad nok for den, andre dage er jeg ikke.
Dens længde i slap tilstand er 3cm og erigeret er den 6,5cm

Når jeg så endelig får taget mig sammen, og finder mig en sød pige jeg kan føle mig tryg ved, så kommer andet problem, for tidlig sædudløsning.
Vi snakker ikke bare om tidlig tidlig, men ofte når jeg at få sædafgang mens vi bare ligger og nusser med hinanden.
Jeg har prøvet at tænke på andre ting, mens man ligger der og nusser, men det er så tåbelig dumt, at ligge og nusse, mens man tænker på Ford Mustangs, og andre flotte bilmærker.
Nogle mener så at man kan træne sin PC muskel, men nu står jeg så i den uheldige situation at jeg ikke har en PC muskel, hvilket jeg ikke vil gå nærmere ind på end blot at sige at jeg ikke urinere normalt.

Så hvad gør jeg lige præcis? På en god dag acceptere jeg min penis størrelse, og andre dage gør jeg ikke, når jeg så endelig gør det så kommer mit problem med for tidlig sædafgang.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg kan ikke hjælpe dig med din størrelse, men mht. tidlig sædafgang, er det jo muligt det er et problem, fordi du ikke har prøvet "rigtig" sex.

    Du har vel en sexuelfantasi om at have sex med en pige, og eftersom det stadig er en fantasi, tænder det dig nok mere end, hvis det er noget man har prøvet et par gange.

    Første gang jeg var i seng med min kæreste, kom han efter 1-2 min, og han har meget erfaring, men pga. at han sådan tændte på tanken om at have sex med lige præcis mig, gjorde det ham ekstra tændt. Efter et par gange var det ikke længere en fantasi, men en selvfølge, at vi havde sex, og derefter holdte han meget længere.

    Håber du for noget ud af min formulering :-)

    Hilsen lisen.
  • Indstillinger
    Er du nogensinde blevet undersøgt af en læge? Du skriver at din penis er meget lille, at du ingen pc-muskel har og du ikke kan urinere normalt.
    Dette kunne da tyde på en dysfunktion af en art, og det ville da være bedst at få det afklaret, hvis der er hjælp at hente til det.
Log in eller Registrér for at kommentere.